11,8 milijarde v 24 urah: nov spletni rekord

trgovina, prodajalka, blagajna
Foto: Freepik

Ameriški potrošniki so na črni petek porabili 11,8 milijarde dolarjev za spletne nakupe. To je 9,1 odstotka več kot lani in nov rekord, kažejo podatki Adobe Analytics.

Največja gneča je bila med 10. in 14. uro po lokalnem času. V teh štirih urah je skozi spletne košarice vsako minuto priteklo 12,5 milijona dolarjev, piše CBS News. Več kot polovica nakupov je bila opravljenih prek mobilnih naprav.

Dan prej – na dan zahvalnosti – so Američani porabili 6,4 milijarde dolarjev. Tudi to je rekord.

Med najpriljubljenejše izdelke so se uvrstili kompleti LEGO, kartice Pokemon, igralne konzole Nintendo Switch in PlayStation 5, slušalke Apple AirPods ter kuhinjski mešalniki KitchenAid, poroča Reuters.

Salesforce, ki v svoje podatke vključuje tudi živila, je izračunal še višjo številko: 18 milijard dolarjev. A obenem opozoril na zanimiv pojav. Čeprav so potrošniki porabili več, so kupili manj izdelkov. Razlog so višje cene. Povprečna vrednost nakupa je zrasla za sedem odstotkov, število naročil pa padlo za odstotek.

V fizičnih trgovinah je bilo vzdušje umirjeno. Nekateri kupci so za Reuters povedali, da se bojijo pretirane porabe. Razlogi so znani: vztrajna inflacija, negotovost zaradi trgovinske politike in šibek trg dela.

Adobe pričakuje, da bo konec tedna prinesel nadaljnjo porabo: 5,5 milijarde v soboto in 5,9 milijarde v nedeljo. Vrhunec bo kibernetski ponedeljek z 14,2 milijarde dolarjev – še en rekord.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji