Adidas z rekordnimi prihodki: dobiček presegel pričakovanja

Adidas, superge
Foto: Unsplash

Nemški velikan športne opreme Adidas je v tretjem četrtletju letošnjega leta presegel vsa pričakovanja in dosegel najvišje prihodke v svoji zgodovini. Podjetje iz Herzogenauracha je ustvarilo 6,63 milijarde evrov prihodkov, kar je 12 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, čisti dobiček pa se je povzpel na 485 milijonov evrov, kar pomeni približno dva odstotka rast v primerjavi z lanskim letom.

Izvršni direktor Bjorn Gulden je ob objavi rezultatov poudaril, da gre za zgodovinski trenutek za Adidas. “Ponosni smo na rezultate, a hkrati ostajamo previdni, saj se poslovno okolje hitro spreminja,” je dejal. Kot enega ključnih izzivov je omenil nestanovitnost globalnih trgov in ameriške carine, ki vplivajo na cene surovin in dobavne verige.

Kljub temu so pri Adidasu uspeli ohraniti močno povpraševanje po svojih izdelkih. Po Guldnovih besedah so k rasti največ prispevale nove kolekcije športnih copat, posebej modeli iz linij Samba, Gazelle in Campus, ki so postali modni hit med mlajšimi kupci. Pomembno vlogo je imela tudi rast spletne prodaje, ki se je povečala za več kot 15 odstotkov v primerjavi z lanskim letom.

Adidas je uspeh dosegel tudi z okrepljeno prisotnostjo na ključnih trgih – v ZDA, na Kitajskem in v Zahodni Evropi, kjer so prodajne številke občutno presegale pričakovanja analitikov.

Po boljših rezultatih je podjetje zvišalo celoletno napoved poslovanja 

Sprva so pričakovali, da bo dobiček iz poslovanja znašal med 1,7 in 1,8 milijarde evrov, zdaj pa ocenjujejo, da se bo ustavil pri okoli dveh milijardah evrov.

“Naše poslovanje je stabilno, znamka močna, kupci pa zvesti. To nam daje samozavest, da bomo leto končali nad načrti,” je dejal Gulden. Dodal je, da Adidas že načrtuje korake za prihodnje leto, v katerem bo podjetje več vlagalo v trajnostne materiale, digitalne kanale in partnerske športne projekte.

Podjetje optimistično zre tudi proti letu 2026, ki ga bodo po njegovih besedah zaznamovali številni globalni športni dogodki, med drugim zimske olimpijske igre in svetovno prvenstvo v nogometu. Ti dogodki bodo za blagovno znamko pomenili pomembno priložnost za dodatno promocijo in utrjevanje tržnega položaja.

Znamka, ki združuje šport in življenjski slog

V zadnjih letih se Adidas vse bolj uveljavlja kot blagovna znamka življenjskega sloga, ne le kot proizvajalec športne opreme. Njegovo sodelovanje z vplivneži in modnimi hišami, kot so Gucci, Balenciaga in Wales Bonner, je pomagalo znamki pridobiti nove tržne segmente.

Analitiki ocenjujejo, da Adidasu uspeva nekaj, kar številnim konkurentom ne – združiti športno tradicijo in urbano modo. Prav ta kombinacija je ključni razlog, da podjetje ostaja med vodilnimi igralci v industriji, vredni več sto milijard evrov.

Z okrepljeno prisotnostjo na družbenih omrežjih in z novimi digitalnimi kampanjami želi Adidas svojo prepoznavnost še povečati, predvsem med mlajšimi potrošniki, ki so vse bolj občutljivi na trajnost in družbeno odgovornost blagovnih znamk.

Čeprav so rezultati odlični, Adidas ne skriva, da konkurenca ostaja ostra. Nike, Puma in New Balance agresivno širijo svoje ponudbe in vlagajo v nove tehnologije obutve in materialov. Adidas zato načrtuje dodatne investicije v razvoj in inovacije, predvsem na področju pametnih tekstilov in recikliranih materialov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji