Novomeški proizvajalec počitniških vozil Adria Mobil, ki letos praznuje 60 let obstoja, kljub trenutni stagnaciji prodaje prikolic ostaja optimističen. Lansko poslovno leto so zaključili z rekordnimi 737 milijoni evrov prihodkov in izdelali skoraj 16.000 vozil.
Podjetje, ki od leta 2017 deluje pod okriljem francoske skupine Trigano, sodi med vodilne evropske proizvajalce počitniških prikolic, vanov in avtodomov. Do danes so jih skupno izdelali že več kot 725.000.
Ob jubileju so predstavili nove modele prikolic, vanov ter prvi avtodom na osnovi Volkswagnovega vozila. Generalni direktor Gregor Adler je ob tem poudaril, da se po pandemiji trg konsolidira, saj so zaradi prevelikih zalog mnogi trgovci zmanjšali naročila. V Adrii so se razmeram prilagodili z zmanjšanjem proizvodnje in večjim poudarkom na kakovosti.
Medtem ko v nekaterih državah, kot je Skandinavija, pada povpraševanje po prikolicah, narašča zanimanje za vani in avtodomi, kjer Adria vidi pomemben potencial za rast. Po Adlerjevih besedah ostajajo napovedi za prihodnje leto pozitivne – pričakujejo rast tako proizvodnje kot prodaje, ob tem pa pripravljajo tudi novo petletno strategijo.
Kljub prodoru kitajskih proizvajalcev Adler konkurence z vzhoda ne vidi kot grožnje, temveč kot dodatno motivacijo. “Trg počitniških vozil je vseeno bolj konzervativen kot avtomobilski,” je poudaril.
Podjetje, ki zaposluje skoraj 2000 ljudi in ima mrežo več kot 500 trgovcev v 30 državah, bo obiskal tudi minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han.