Britanska luksuzna modna hiša Burberry bo v okviru stroškovne racionalizacije v naslednjih dveh letih odpustila kar 1700 zaposlenih po vsem svetu, kar predstavlja približno 18 odstotkov celotne delovne sile. Gre za del širšega poslovnega prestrukturiranja, ki je odziv na padec povpraševanja na trgu luksuznih modnih izdelkov, predvsem na Kitajskem.
Do leta 2027 želijo prihraniti 70 milijonov evrov
Po poročanju francoske tiskovne agencije AFP bo podjetje z ukrepi, ki vključujejo tudi množična odpuščanja, do leta 2027 skušalo prihraniti približno 70 milijonov evrov. Burberry se s tem pridružuje vse večjemu številu modnih hiš, ki se zaradi makroekonomske negotovosti in upada kupne moči prestrukturirajo in znižujejo stroške.
Glavni izvršni direktor podjetja Joshua Schulman, ki je funkcijo prevzel julija, je ob tem izrazil zmerni optimizem: “Čeprav poslujemo v težkih makroekonomskih razmerah in smo še vedno zelo na začetku našega procesa prestrukturiranja, sem bolj optimističen kot kadarkoli prej, da so pred nami boljši časi.”
Izguba v višini 89 milijonov evrov
Burberry je v poslovnem letu, ki se je zaključilo konec marca, zabeležil čisto izgubo v višini približno 89 milijonov evrov, potem ko je v letu prej ustvaril dobiček v višini 320 milijonov evrov. Prihodki so se medtem znižali za 17 odstotkov, na nekaj manj kot 2,9 milijarde evrov.
Kljub težavam se Burberry zavezuje, da bo v prihodnje okrepil svojo identiteto in izpostavil ikonične izdelke. Schulman je poudaril, da bo podjetje znova več vlagalo v vrhnja oblačila, še posebej v znamenite trenčkote (trench coat), po katerih je blagovna znamka globalno prepoznavna.