Po podatkih spletne strani Similarweb.com, je bila aplikacija umetne inteligence ChatGPT aprila 2025 peta najbolj obiskana spletna stran na svetu. Lani je bila na devetem mestu, kar pomeni, da se je povzpela za štiri mesta. Google, YouTube in Facebook so ohranili svoja prva tri mesta.
ChatGPT se je letos soočil z izzivi, predvsem zaradi izida popolnoma brezplačnega in odprtokodnega kitajskega klepetalnega robota DeepSeek. Kljub temu se je prejšnji mesec vrnil med prvih pet.
Po podatkih globalne kreativne agencije We Are Social za leto 2024 je ChatGPT lani skočil na seznam najbolj obiskanih spletnih strani. Aplikacija umetne inteligence, ki je lani zasedla deveto mesto, se je povzpela za štiri mesta, medtem ko so Google, YouTube in Facebook ohranili svoj status med prvimi tremi mesti.
Medtem je ChatGPT, po podatkih AITools, ostal aprila na vrhu kategorije drugih orodij umetne inteligence s 4,7 milijarde mesečnih obiskovalcev.
Alternativa cenovno dostopnem DeepSeeku
Spletna stran AITools ocenjuje vse spletne strani umetne inteligence, ne le generativne, kar pomeni, da so vključene tudi spletne strani, kot je aplikacija za grafično oblikovanje Canva. Aplikacija, ki je alternativa Photoshopu, temelji na brskalniku in ponuja brezplačne ter plačljive možnosti, je zasedla drugo mesto z 887 milijoni mesečnih obiskov, kar je precej manj od ChatGPT-ja.
Preberite več:
Google Translate, Googlov prevajalski servis, ki ga poganja umetna inteligenca, je zasedel tretje mesto s 595 milijoni mesečnih obiskovalcev. Kitajsko orodje za umetno inteligenco DeepSeek, katerega presenetljiv izid in cenovno dostopne zmogljivosti so uporabnike AI orodij spodbudili k iskanju alternative, je zasedlo četrto mesto. Sledili so mu Character.AI z 226 milijoni obiskovalcev, JanitorAI z 200 milijoni in Perplexity s 133 milijoni mesečnih obiskov.
Googlov Gemini je uspel priti na osmo mesto s 118 milijoni mesečnih obiskov, potem ko je januarja zaradi DeepSeeka izgubil več kot devet odstotkov prometa.