Na Brdu pri Kranju so se danes zbrali predstavniki ključnih institucij slovenskega turizma. Na osrednjem dogodku Dnevi slovenskega turizma so razpravljali o pomenu blagovne znamke *I Feel Slovenia* ter o njeni vlogi pri trženju in prepoznavnosti naše države v svetu.
Dogodek je združil vodilne glasove iz gospodarstva, turizma, športa in izobraževanja, ki so poudarili, da znamka ni le slogan, temveč način razmišljanja in delovanja.
Državni sekretar na ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport, Dejan Židan, je poudaril, da turizem v Sloveniji postaja ena najpomembnejših gospodarskih panog. Po njegovih besedah turizem danes že prispeva okoli 8,5 odstotka bruto domačega proizvoda (BDP).
“Slovenija je poseben primer, kjer so gospodarstvo, turizem in šport povezani pod eno ministrsko streho. To prinaša rezultate, saj ustvarjamo več sinergij, več sodelovanja in več priložnosti,” je poudaril Židan.
Kot primer je navedel podporo organizaciji velikih mednarodnih športnih prireditev, ki po njegovem mnenju krepijo tako turizem kot športno kulturo. Med drugim je napovedal financiranje evropskega kolesarskega prvenstva, ki bo prihodnje leto potekalo v Sloveniji, ter ponovno gostovanje Eurobasketa po posebnem zakonu, ki ga je sprejel Državni zbor. “Svet se hitro spreminja, v prihodnosti še hitreje. Zmagovali bodo pogumni,” je zaključil državni sekretar.
Znamka, ki pripoveduje zgodbo o Sloveniji
Direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), Maja Pak Olaj, je izpostavila, da je letošnja osrednja tema dogodka marketing v turizmu in pomen blagovne znamke. “Naša znamka *I Feel Slovenia* ni le slogan – je naš način delovanja in povezovanja. Govori o naši ljubezni do narave, do države in o naši zavezi k trajnosti,” je dejala.
Znamka, ki je nastala pred več kot desetletjem, je Sloveniji po njenih besedah prinesla mednarodno prepoznavnost in ugled. Postala je simbol trajnostnega turizma, ki spoštuje naravo in človeka. “Znamka nas navdihuje, da delamo naprej in še bolje,” je dodala Pak Olaj.
Dominik S. Černjak, predsednik Turistične zveze Slovenije, ki letos praznuje 120 let delovanja, je poudaril, da ima slovenski turizem svetlo prihodnost – če se bo znal pravočasno prilagoditi spremembam. “Ključno je, da odgovorimo na trende in izzive, zlasti na področju kadrov,” je opozoril.
Mladi in znanje – temelj prihodnosti turizma
Po mnenju Andreja Prebila, predsednika slovenske turistično-gostinske zbornice, mora izobraževalni sistem omogočiti mladim, da že med študijem pridobijo konkretne izkušnje iz gospodarstva. “Teorija je osnova, praksa pa most do resničnega znanja. Le s sodelovanjem med šolami, podjetji in institucijami bomo ustvarili okolje, kjer bodo mladi ponosni, da delajo v turizmu,” je dejal.
S tem, ko mladi začutijo pripadnost in pomen svojega dela, po njegovem mnenju tudi blagovna znamka *I Feel Slovenia* zaživi kot način razmišljanja in ne le kot logotip ali oglas.
“Namesto da bi energijo vlagali v razvoj podjetij, se prepogosto ukvarjamo z birokratskimi ovirami,” je na težave malega gospodarstva opozoril predsednik Obrtniško-podjetniške zbornice, Blaž cvar, in pozval k razbremenitvi stroškov dela ter k boljšim pogojem za podjetnike.
Preberite več:
Dnevi slovenskega turizma ostajajo največji strokovni dogodek na področju turizma pri nas. Organizirata ga Slovenska turistična organizacija in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport v sodelovanju z vsemi večjimi partnerskimi institucijami. Dogodek potrjuje, da turizem ni le gospodarska dejavnost, temveč tudi zgodba o ljudeh, naravi in ponosu, ki ga slogan “I Feel Slovenia” tudi predstavlja.








