Italijanski slaščičarski velikan Ferrero je prevzel ameriškega proizvajalca žit WK Kellogg v poslu vrednem približno 3,1 milijarde dolarjev. S tem si podjetje obeta okrepiti prisotnost na trgu zdrave prehrane v ZDA in oživiti blagovne znamke, ki so v zadnjih letih izgubile na priljubljenosti.
Ferrero, ki je znan po kulinaričnih uspehih z Nutello, Kinder jajci in Ferrero Rocherjem, bo z izkušnjami na evropskih trgih in prenovo blagovnih znamk, kot je Keebler, poskušal preoblikovati tudi skupino WK Kellogg. Ta vključuje klasične ameriške žitne izdelke, med katerimi so Special K, Raisin Bran, Froot Loops in Frosted Flakes.
V zadnjih letih je povpraševanje po teh izdelkih upadlo, predvsem zaradi zaskrbljenosti glede vrednosti hranil in uporabe umetnih barvil. Pod pritiskom kampanje ameriškega ministra za zdravje Roberta F. Kennedyja mlajšega, “Make America Healthy Again” (Naredimo Ameriko spet zdravo), se proizvajalci vse bolj nagibajo k odstranitvi umetnih dodatkov.
“Ferrero bo ohranil prepoznavnost blagovne znamke, hkrati pa bo ponudil bolj zdrave, potrošniku prijazne in privlačne izdelke,” pravi Amrita Bhasin, izvršna direktorica logističnega podjetja Sotira. Analitiki menijo, da Ferrerove inovacije in izkušnje na področju slaščic lahko pomagajo ustvariti nove, edinstvene različice žit ter okrepitev trga.
Strategija dolgoročne rasti
Pod vodstvom predsednika Giovannija Ferrera vlaga Ferrero v prenovo embalaže in formul ter v globalno širitev portfelja prek novih segmentov, kot so prigrizki, pecivo in zamrznjena hrana.
V zadnjih letih je podjetje že prevzelo znamke, kot so Nestléjevi prigrizki Butterfinger in Baby Ruth, ter jih obnovilo z bolj kakovostnimi sestavinami. Leta 2019 je kupilo tudi Kelloggovo dejavnost piškotov in prigrizkov ter lani skupino Fresystem, kar je dodatno okrepilo njihov položaj na trgu.
Preberite več:
Ferrerova družinska narava in neodvisnost od kratkoročnih pritiskov mu daje prednost pri dolgoročni gradnji blagovne znamke in inovacijah.