Hisense Europe napoveduje nadaljno rast in skoraj pet milijard evrov prihodkov

Gorenje, Hisense
Tovarn Gorenja v Velenju. Foto: Hisense/Gorenje

Skupina Hisense Europe letos pričakuje približno 4,8 milijarde evrov prihodkov, kar predstavlja približno šestodstotno rast glede na leto 2024, ko so prihodki znašali 4,5 milijarde evrov. Višji naj bi bil tudi dobiček, ki je lani dosegel 31,7 milijona evrov, je na novinarski konferenci v Velenju povedal izvršni podpredsednik uprave Boštjan Pečnik. 

Pečnik je poudaril, da skupina kljub stagnaciji evropskega trga gospodinjskih aparatov beleži rast tržnega deleža. Letos so ta povečali za eno odstotno točko, kar je največ med tekmeci. Prihodki Hisense Europe rastejo, medtem ko nekateri konkurenti beležijo občutne padce prodaje, je dodal.

Skupina je za naložbe v letu 2025 namenila 65 milijonov evrov, pri čemer je osredotočena na tehnološki razvoj, inovacije in optimizacijo dobavne verige. Namen je ohraniti zanesljivost dobav in kakovost izdelkov.

Leto 2025 je bilo po Pečnikovih besedah zaznamovano z rastjo prodaje televizorjev. Hisense je z 9,1-odstotnim tržnim deležem trenutno tretji največji ponudnik televizorjev v Evropi. Kljub temu pa Pečnik opozarja, da je potrošnja v EU v zadnjih mesecih upadla, stanovanjske investicije stagnirajo, stroški logistike in ravnanja z odpadki pa se zvišujejo.

Strategija za prihodnost

Za leto 2026 skupina načrtuje 5,5 milijarde evrov prihodkov in 10-odstotni tržni delež v vseh ključnih skupinah gospodinjskih aparatov in televizorjev. Strategija ostaja osredotočena na uporabnika, tehnološki razvoj, premišljeno trženje ter optimizacijo dobavne verige, je pojasnil Pečnik.

Evropska razvojna baza skupine trenutno zaposluje 9600 ljudi, od tega 450 inženirjev v slovenskem razvojnem centru, ki je eden najpomembnejših v skupini. Ta razvojna mreža omogoča hitrejše prilagajanje evropskim trendom in zahtevam kupcev ter krepi položaj Hisense med vodilnimi proizvajalci gospodinjskih aparatov in televizorjev.

Poseben poudarek na trajnosti

Letos so prejeli platinasto oceno Ecovadis, ki jo doseže le odstotek najboljših podjetij na svetu, ter znova pridobili priznanje Green Star. Ti dosežki potrjujejo prizadevanja skupine pri zmanjševanju vpliva na okolje, vključno z zmanjševanjem porabe energije v proizvodnji. Po trenutnih ocenah naj bi te cilje presegli že prihodnje leto.

Pečnik je dodal, da bo skupina svojo rast v prihodnjih letih gradila na inovacijah, trajnostnih vlaganjih in krepitvi prepoznavnosti znamke na evropskih trgih, kljub upočasnjenemu trgu. To vključuje razvoj novih produktov, povečanje učinkovitosti proizvodnje in izboljšave v logistiki.

Pomen za slovensko gospodarstvo

Slovenski razvojni center Hisense Europe ima ključno vlogo pri oblikovanju in testiranju novih tehnologij. Poleg 450 inženirjev v razvoju ima skupina še široko mrežo zaposlenih, ki omogoča prilagajanje izdelkov lokalnim trgom, hkrati pa krepi Slovenijo kot pomembno lokacijo za tehnološki razvoj v Evropi.

Rast prihodkov in tržnega deleža kljub težavam na trgu kaže, da je strategija Hisense Europe uspešna, hkrati pa predstavlja pozitiven vpliv na zaposlovanje in tehnološki napredek v regiji.

Čeprav rast prihodkov in tržnega deleža vzbuja optimizem, Pečnik opozarja na izzive evropskega trga, kot so upadanje potrošnje, stagnacija stanovanjskih investicij in višji stroški logistike. Skupina se teh izzivov loteva z optimizacijo dobavne verige in inovativnimi rešitvami, da bi zagotovila stabilno rast in konkurenčnost na trgu.

Skupina si še naprej prizadeva za trajnostno proizvodnjo in zmanjševanje vpliva na okolje, kar bo po besedah Pečnika ključni del njihove strategije za prihodnost.

Hisense Europe letos beleži stabilno rast prihodkov in dobička, povečuje tržni delež ter krepi svojo razvojno bazo v Sloveniji in Evropi. S fokusom na inovacije, trajnost in optimizacijo dobavne verige skupina cilja, da bo tudi prihodnje leto dosegla 5,5 milijarde evrov prihodkov in 10-odstotni tržni delež.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji