Hrvaška razširila seznam izdelkov s cenovno kapico na 100 artiklov

Trgovina
Foto: Freepik

Hrvaška vlada je v četrtek sprejela odločitev o razširitvi seznama izdelkov s cenovno kapico na skupno 100 proizvodov in določenih kategorij blaga v maloprodaji. Gre za nadaljevanje protikrizne politike, s katero želijo zaščititi najranljivejše skupine prebivalstva pred inflacijskimi pritiski.

Minister za gospodarstvo Ante Šušnjar je pojasnil, da bo za obstoječe proizvode ostala enaka raven najvišjih maloprodajnih cen, medtem ko se za nove izdelke določa zgornja meja cene. Šušnjar je poudaril, da so določene cene zgolj maksimalne in da lahko trgovci ponujajo izdelke tudi po nižjih cenah, če tržni pogoji to omogočajo.

Na razširjen seznam so dodali 30 novih proizvodov, med katerimi so osnovne živilske izdelke kot mešani kruh (do 1,70 evra na kilogram), toast (do 1 evro za 400-500 gramov), zamrznjeno zelenjavo, konzervirano hrano, mlečne izdelke ter higienske artikle. Med novimi izdelki so tudi zimska salama (do 10,90 evra na kilogram), šunka za pico (do 3,99 evra na kilogram), kuhinjska smetana, maslo, med v kozarcu ter različne konzerve.

Trgovci, ki prodajajo izdelke s cenovno kapico, morajo poleg maloprodajne cene jasno označiti vizualno identifikacijsko oznako. Prodajalni, večje od 400 kvadratnih metrov, morajo zagotoviti tudi ločene oddelke za prodajo artiklov z omejenimi cenami, na vhodu ali drugem vidnem mestu pa morajo imeti plakat s seznamom kategorij in najvišjimi cenami.

Premier Andrej Plenković je dejal, da je cilj pomagati tistim z najmanjšimi dohodki in jim olajšati stroške nakupovalne košarice. Vlada bo spremljala gibanje cen na trgu in nadzorovala izvajanje odločitve, po potrebi pa bo ukrepala in prilagajala seznam.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji