Kitajski BYD v Evropi lansiral električni avtomobil Dolphin Surf

BYD
BYD, Foto: Unsplash

Kitajski BYD je v sredo v Berlinu lansiral popolnoma električni nizkocenovni model Dolphin Surf. Gre za deseti model podjetja, ki je na voljo v Evropi, s čimer Kitajska pritiska na evropske konkurente, da začnejo proizvajati cenovno dostopnejše alternative. Cena namreč ostaja ena izmed glavnih ovir pri odločanju za električna prevozna sredstva.

Avtomobil se bo prodajal po treh cenah, odvisno od dosega. Za 322-kilometrski doseg bodo kupci odšteli 22.990 evrov, za 507-kilometrskega pa 24.990 evrov. Do konca junija bodo tri različice na voljo po znižanih cenah, je sporočil vodja prodaje Patrick Schulz. 

V Evropi se pod 20.000 evri prodaja le peščica modelov, kot je Dacia Spring ali Leapmotorjev T03. Letos pa bo naprodaj še nekaj vozil, ki bodo stala pod 25.000 evrov, Volkswagnov ID.2, Renaultov R5, Fiat Grand Panda in Hyundai Inster. 

“Segment kompaktnih avtomobilov je naslednji mejnik elektrifikacije v Evropi. Menimo, da ta trg nudi ogromen potencial,” je v Berlinu povedala regionalna direktorica BYD za trge Maria Grazia Davino. 

Kitajska različica Dolphin Surfa, Seagull, je bila v letu 2024 druga najbolj prodajana na Kitajskem, takoj za Teslinim modelom Y. Registriranih je bilo več kot 442.000 vozil. BYD je v sredo sporočil, da se je prodaja modela po svetu povečala za 45 odstotkov na 170.000. 

Lani je BYD prehitel Teslo in postal največji proizvajalec električnih vozil na svetu. Podjetje po začetnih težavah v regiji, ki so ovirale prodajo, prenavlja evropske operacije, širi prodajno mrežo, ponuja več hibridov in zaposluje vodje z lokalnimi izkušnjami. 

Vse kaže da prenova deluje. Prodaja je po podatkih nemškega motornega organa KBA v prvih štirih mesecih v Nemčiji dosegla 2791 vozil. S tem se hitro približuje 2891 prodanim vozilom v letu 2024. Uspeh se odraža širom Evrope – prodaja se je v prvem četrtletju početverila na 37.201 avtomobilov, medtem ko je Teslina padla za 37,2 odstotka. 

BYD-ove prodajne lokacije naj bi se letos povečale na več kot 1000, zgolj v Evropi pa vstopa na 12 novih trgov. 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji