Kitajsko podjetje Nio je sporočilo, da bo svoje električno vozilo Firefly v Evropi lansiralo v tretjem četrtletju, pozneje, kot je bilo sprva predvideno, saj so v podjetju podcenili izzive v zvezi s širitvijo prodajne in servisne mreže v regiji.
Podjetje je blagovno znamko Firefly decembra predstavilo kot konkurenco Mercedes-Benzovemu Smartu in BMW-jevemu Miniju, ob tem pa navedlo, da bo lansiranje v Evropi sledilo v prvi polovici letošnjega leta.
“Napredek podjetja Nio v Evropi je bil zaradi izzivov s prodajno in servisno mrežo počasnejši kot pričakovano,” je izjavil izvršni direktor Nia, William Li, na dogodku pred avtomobilskim salonom v Šanghaju.
Li je poudaril tudi, da Nio načrtuje iskanje več lokalnih partnerjev za širitev v Evropi, poroča Reuters, ter da bo med salonom napovedal podpis več pogodb z evropskimi partnerji.
“Podjetje je prav tako razvilo različico modela Firefly z volanom na desni strani, prvi takšen model pa bo pripravljen za trg do oktobra,” je povedal predsednik podjetja Nio, Qin Lihong.
Nio aktivno preučuje načrte za širitev v sodelovanju z lokalnimi partnerji na trgih, kjer se vozi po desni strani, pa tudi v Jugovzhodni Aziji in Združenem kraljestvu, je dodal predsednik podjetja.
Preberite več:
Ta teden bo Nio podpisal pogodbo o prodaji vozil v Singapurju, podjetje pa pričakuje, da bo blagovna znamka Firefly končno na voljo v 20 državah in regijah zunaj Kitajske.
Podjetje je sprva zasnovalo Firefly kot blagovno znamko, s katero bi povečalo svoj tržni delež v Evropi, vendar je Evropska komisija oktobra uvedla carine na električna vozila, proizvedena na Kitajskem, ki se prodajajo v EU.