V Lillu se je začela letošnja dirka po Franciji, kjer so slovenski kolesarji znova v središču pozornosti. Tadej Pogačar, trikratni zmagovalec Toura in aktualni svetovni prvak, že od starta potrjuje vlogo glavnega favorita. Že v drugi etapi je v razburljivem sprintu zasedel drugo mesto, zaostal je le za Nizozemcem Mathieuom van der Poelom, a si je prislužil pikčasto majico za najboljšega hribolazca. Pogačar nosi tudi mavrično majico svetovnega prvaka, kar še dodatno povečuje zanimanje za slovensko zgodbo na dirki.
Primož Roglič, ki letos vodi ekipo Red Bull-Bora Hansgrohe. Roglič, si po smoli v zadnjih letih močno želi vrnitve na vrh. Njegova ekipa je v prvih etapah igrala na varno, a Roglič ostaja med kandidati za visoko uvrstitev.
Poleg Pogačarja in Rogliča na Touru nastopata še Matej Mohorič in Luka Mezgec, kar potrjuje izjemno moč slovenske kolesarske reprezentance.
Turistična promocija Slovenije ob največji kolesarski dirki
Slovenska turistična organizacija (STO) tudi letos izkorišča globalno pozornost Toura za promocijo države. Lani je dirko po Franciji prek družbenih omrežij spremljalo skoraj 14 milijonov navijačev, video vsebine pa so dosegle več kot 740 milijonov ogledov. STO je v sodelovanju z Netflixom sooblikovala tudi tretjo sezono priljubljene serije o zakulisju Toura.
Med tritedenskim kolesarskim spektaklom poteka obsežna oglaševalska kampanja na Eurosportu in digitalnih platformah, kjer izpostavljajo dosežke slovenskih kolesarjev ter zanimive zgodbe navijačev. Posebno pozornost namenjajo kampanji “From Slovenia. With love.”, v kateri poleg Pogačarja sodelujeta tudi športna plezalka Janja Garnbret in glasbena skupina Joker Out.
STO že vrsto let sodeluje s Pogačarjem in Rogličem, ki sta ambasadorja slovenskega turizma. Skupaj ustvarjajo kampanje za promocijo aktivnih doživetij na prostem, kot so Pogačarjev trening po slovenskih cestah, družinske počitnice Rogličevih po Štajerski in predstavitve njunih najljubših kolesarskih poti.
Slovenci so v zadnjih letih ustvarili pravo kolesarsko pravljico, ki odmeva po vsem svetu. Tour de France je postal odlična priložnost za predstavitev Slovenije kot zelene, aktivne in gostoljubne destinacije. Navijači iz vsega sveta spremljajo uspehe naših kolesarjev, hkrati pa odkrivajo lepote Slovenije, ki jih STO izpostavlja v svojih kampanjah.