Danski proizvajalec igrač Lego je v prvem polletju leta 2025 zabeležil 12-odstotno rast prodaje in dosegel rekordnih 34,6 milijarde danskih kron (približno 5,43 milijarde evrov). Z uspešnimi partnerstvi z več velikimi blagovnimi znamkami, med njimi Formula 1, Jurassic Park in Fortnite, je Lego prehitel svetovno rast trga igrač, ki je znašala približno 7 odstotkov.
Lego je v prvem polletju ustvaril prodajo na vseh trgih, vključno s Kitajsko, kjer so imeli v zadnjih letih izzive. Dobiček iz poslovanja se je povečal za 10 odstotkov in znašal 9 milijard danskih kron (1,41 milijarde evrov). Podjetje ima proizvodnjo v šestih tovarnah po vsem svetu, med drugim na Danskem, Madžarskem, Češkem, Mehiki, Kitajskem in Vietnamu.
Pozornost usmerjajo tudi v ZDA, kjer so prodali več in je prodaja tudi zrasla. Lego gradi svojo največjo tovarno v Monterreyju v Mehiki in eno tudi na Madžarskem. V načrtu do leta 2027 pa je prav tako nova tovarna v Virginiji v ZDA. Ta tovarna ni odziv na carine, ampak je znak rasti podjetja.
Inovacije in nove blagovne znamke
Podjetje je v prvih šestih mesecih leta lansiralo 314 novih gradbenih kompletov, kar je najvišja številka v zgodovini podjetja. Med najbolj priljubljenimi so še vedno domače in licencirane teme, kot so LEGO City, LEGO Technic, LEGO Botanicals, LEGO Icons in LEGO Star Wars. Poseben uspeh so dosegli z aktivnostmi na dirkah Formule 1 in sodelovanjem z blagovnima znamkama Bluey in One Piece.
Še v letu 2026 načrtujejo začetek sodelovanja z The Pokémon Company International, kar bo razširilo lego-svet z novo serijo produktov.
Kljub negotovostim, povezanim s trgovinskimi napetostmi in carinami v ZDA, Lego ne opaža večjega trenda prehoda potrošnikov na cenejše izdelke. Poslovanje ostaja stabilno, z dodatnimi vlaganji v trajnost, trgovino in digitalizacijo.
Preberite več:
Lego med konkurenti, kot sta Mattel in Hasbro, izstopa po manjši odvisnosti od kitajske proizvodnje, kar zmanjšuje njihovo izpostavljenost carinskemu tveganju.