Luca de Meo, izvršni direktor Renaulta, bo po poročanju francoskega časnika Le Figaro zapustil francoskega avtomobilskega velikana in prevzel vodenje luksuznega konglomerata Kering, lastnika znamke Gucci. De Meo, ki je Renault vodil pet let in uspešno preobrazil podjetje po pandemiji, se zdaj podaja v povsem drugačno panogo.
De Meo je v času svojega mandata močno preoblikoval Renault, zlasti s prenovo dolgoletnega partnerstva z japonskim Nissanom in poudarkom na hibridnih ter električnih vozilih. Pod njegovim vodstvom je Renault postal manjše, a bolj agilno podjetje, ki je v zadnjih petih letih doseglo približno 90-odstotno rast vrednosti delnic, kar je najboljši rezultat med evropskimi avtomobilskimi proizvajalci.
Po neuradnih informacijah naj bi De Meo prevzel mesto izvršnega direktorja pri Keringu, kjer bo nasledil Francois-Henrija Pinaulta, ki je skupino vodil 20 let.
Kering in izzivi luksuznega trga
Kering, ki med drugim upravlja znamke Gucci, Yves Saint Laurent in Balenciaga, se že nekaj časa sooča z izzivi. Po obdobju hitre rasti, predvsem zaradi uspeha Guccija, je pandemija COVID-19 prinesla težave znamki, ki se še vedno trudi obnoviti svojo moč na trgu. Poleg tega je podjetje prevzelo več kot 10 milijard evrov dolga, kar povečuje tveganje za znižanje bonitetne ocene.
Premiki v avtomobilski industriji
De Meov odhod je drugi pomemben odhod vodilnega evropskega avtomobilskega menedžerja v zadnjih šestih mesecih, potem ko je Carlos Tavares zapustil Stellantis. Evropska avtomobilska industrija se trenutno sooča z izzivi, kot so trgovinske tarife ZDA in močna konkurenca kitajskih proizvajalcev.
Luca de Meo se tako podaja na novo pot, kjer ga čakajo izzivi v svetu luksuzne mode, medtem ko Renault išče novega vodjo, ki bo nadaljeval njegovo preobrazbo in rast podjetja.