Mercator-Emba prehaja v last avstrijske skupine Agrana

BenQuick, kakav, Mercator Emba
Foto: Mercator-Emba

Slovensko podjetje Mercator-Emba, znano predvsem po blagovnih znamkah BenQuick in Sladki greh, je prešlo v last avstrijske prehrambene skupine Agrana. Mercatorjeva lastnica, hrvaška skupina Fortenova, je sporočila, da se Mercator-Emba ne ujema več z njihovo strateško usmeritvijo, zato so se odločili za prodajo.

Mercator-Emba s sedežem v Logatcu je proizvajalec sirupov in prelivov, ki svoje izdelke dobavlja po vsej Evropi, predvsem na območju srednje, južne in vzhodne Evrope. Podjetje zaposluje okoli 100 ljudi in v letu 2024 ustvarja okoli 30 milijonov evrov prihodkov. Lani so prihodki znašali malce več kot 28,5 milijona evrov, čist dobiček pa približno 3,2 milijona evrov.

Fortenova poudarja, da je Mercator-Emba sodobno, učinkovito in cenjeno podjetje. Vztrajno vlaga v kakovost in varnost izdelkov ter sledi aktualnim prehranskim trendom in navadam potrošnikov. Kljub temu pa se podjetje ne ujema več s strateškimi cilji skupine, ki se vse bolj osredotoča na izdelke in storitve, namenjene neposredno končnim potrošnikom.

Fabris Peruško, glavni izvršni direktor Fortenove in član upravnega odbora, je ob tem izpostavil: “Aktivno preoblikujemo svoj portfelj tako, da se osredotočamo na ključne dejavnosti za končne kupce. Prepričani smo, da je Agrana pravi partner za Mercator-Embo, ki je močno in uspešno podjetje z izjemno kakovostjo izdelkov.”

Mercator-Emba, d.o.o.

Tržaška cesta 2C, 1370, Logatec, Slovenija

Celotni prihodki (EUR):
28.535.408,00 (2024)
Število zaposlenih:
108 (2024)


Strateški partner z globalnim pečatom

Agrana je vodilni svetovni proizvajalec sadnih pripravkov in koncentratov jabolčnega ter jagodičastega soka, poleg tega pa dominira na področju proizvodnje sladkorja v srednji in vzhodni Evropi. Skupina posluje na 51 lokacijah po vsem svetu in zaposluje približno 9.000 ljudi, s skupnimi letnimi prihodki okoli 3,5 milijarde evrov.

Poslovanje divizije Food & Beverage Solutions, kamor spada tudi Mercator-Emba, je osredotočeno na rešitve za prehransko in pijačno industrijo, vključno z mlekarstvom, gostinstvom, slaščičarstvom in pekarstvom. Prevzem slovenske družbe Agrani omogoča dostop do dodatnih distribucijskih trgov in novih segmentov v rastočem sektorju prehranskih storitev.

“Nakup Mercator-Embe nam omogoča širitev na nove trge in dodajanje vrednosti našemu portfoliju v skladu z našo strategijo ‘NEXT LEVEL’, kjer je raba inovativnih rešitev in dobičkonosna rast v ospredju,” je dejal izvršni direktor Agrane Stephan Büttner.

Vrednost transakcije po neuradnih podatkih znaša med 40 in 45 milijoni evrov, pri čemer so dogovorjeni tudi nekateri odložni pogoji. Posel še ni sklenjen, saj mora pridobiti odobritev pristojnih organov za varstvo konkurence in regulatorjev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji