Mercedes napovedal odpuščanja v kitajskih podružnicah

Mercedes
Do 2027 bi radi dosegli 25-odstotno zmanjšanje stroškov dela. Foto: Pixabay

Nemški avtomobilski velikan Mercedes-Benz je na Kitajskem napovedal odpuščanja. Mercedes si je na največjem svetovnem trgu zadal cilj 25-odstotnega zmanjšanja stroškov dela do leta 2027.

Podjetje je v torek sporočilo, da začenja globalno zmanjševanje stroškov po tem, ko je prejšnji teden napovedalo močan padec dobička v letu 2025. Po drastičnem 40-odstotnem padcu dobička od prodaje avtomobilov v letu 2024 projekcije kažejo na nadaljnji upad v letošnjem letu.

Analitiki šibke rezultate pripisujejo cenejši kitajski konkurenci v segmentu električnih vozil ter naraščajočim trgovinskim napetostim in negotovosti zaradi ameriških napovedi o uvedbi carin na evropski uvoz.

Vodstvo podjetja je obvestilo zaposlene v kitajskih podružnicah za prodajo in finance, da bodo morali odpustiti od 10 do 15 odstotkov zaposlenih, poroča Reuters, ki se sklicuje na vire, seznanjene s stanjem v podjetju.

Kasneje letos se v podobnem obsegu pričakujejo odpuščanja v drugih oddelkih, kot so IT-storitve in pravne zadeve, navaja isti vir. Mercedes na Kitajskem zaposluje približno 5.000 ljudi, vključno z 2.000 delavci v raziskovalnem in razvojnem oddelku, ki jih odpuščanja ne bodo prizadela.

Zaradi slabih napovedi je podjetje prejšnji teden napovedalo tudi večji poudarek na razvoju bencinskih modelov, saj se je prodaja njihovih električnih vozil močno zmanjšala. V naslednjih dveh letih in pol Mercedes načrtuje predstavitev kar 19 novih bencinskih in dizelskih modelov ter le 17 električnih.

Vendar odpuščanja ne pomenijo umika s trga, temveč ravno nasprotno – Mercedes se je odločil še dodatno okrepiti svojo prisotnost na Kitajskem ter napovedal širitev sodelovanja z lokalnimi dobavitelji in selitev dela proizvodnje na Kitajsko, da bi bila njihova vozila konkurenčnejša.

Kot številni drugi priznani proizvajalci se je tudi Mercedes v zadnjih nekaj letih soočal s šibkimi rezultati, saj se težko kosa z lokalnimi znamkami, kot je BYD, zlasti v konkurenčnem segmentu električnih in hibridnih vozil.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji