Nemški avtomobilski velikan Mercedes-Benz v sodelovanju s kitajskim podjetjem za proizvodnjo senzorjev lidar Hesai načrtuje razvoj pametnih avtomobilov za mednarodni trg, kar bo prvič, da tuji proizvajalec uporablja tehnologijo kitajske proizvodnje za modele, ki se bodo prodajali zunaj Kitajske.
Slednje se sklada z naraščajočimi trgovinskimi napetostmi, saj ZDA stopnjujejo prizadevanja, da bi omejile sprejemanje kitajskih komponent in programske opreme v vozilih, ki so jih razvili globalni proizvajalci avtomobilov, poroča Reuters.
Obenem želijo nemški avtomobilski proizvajalci, ki prispevajo k slabemu stanju nemške ekonomije, postati čim bolj konkurenčni.
Podjetje Mercedes je mesece razpravljalo o odločitvi zaradi pravnih in geopolitičnih tveganj. Na koncu so izbrali Hesai, največjega proizvajalca lidarskih senzorjev na Kitajskem, zaradi nižjih stroškov in možnosti množične proizvodnje, je dodal vir.
Hesai, katerega konkurent je tudi ameriški Luminar, je v ponedeljek objavil “ekskluzivni večletni dogovor” o dobavi lidarskih izdelkov evropskemu proizvajalcu avtomobilov, ki ga je opisal samo kot vodilnega, ni ga pa imenoval.
Preberite več:
Lidar uporablja laserje za ustvarjanje tridimenzionalnih slik okolice vozila, da pomaga pri navigaciji okoli ovir. Senzorji so sestavni del mnogih sistemov za samostojno vožnjo, ki jih razvijajo proizvajalci avtomobilov.