Nastaja drugi največji italijanski prehrambeni koncern

Photo by Fikri Rasyid on Unsplash

Italijanski koncern NewPrinces je zaključil prevzem stoodstotnega deleža družbe Carrefour Italia, s čimer postaja drugi največji italijanski agroživilski koncern po prihodkih in največji delodajalec v sektorju hrane in pijač v državi, poroča italijanska tiskovna agencija ANSA.

Transakcija, vredna več kot milijardo evrov, je prejela zeleno luč Evropske komisije, ki ni izrazila pomislekov glede konkurenčnih učinkov združitve. Bruselj je ocenil, da ima operacija omejen vpliv na trge, na katerih delujeta obe podjetji.

S prevzemom NewPrinces pridobiva mrežo 1.188 prodajaln po vsej Italiji, med katerimi je 41 hipermarketov, 315 supermarketov, 820 minimarketov in 12 veleprodajnih centrov cash&carry. Koncern zdaj zaposluje 13.000 ljudi neposredno v Italiji in več kot 18.000 po svetu, nadaljnjih 11.000 pa je vključenih v podporne dejavnosti zunanjih izvajalcev.

Carrefour ostaja, nato pa se vrača GS

Blagovna znamka Carrefour bo na prodajalnah ostala najkasneje do konca leta 2028, nato pa se bo postopoma vrnila zgodovinska znamka GS, kot navaja Il Sole 24 Ore. Načrt predvideva postopno preimenovanje po geografskih območjih, skupaj z modernizacijo prodajne mreže in pospeševanjem odpiranja novih lokacij.

NewPrinces, ki kotira na milanskem borznem segmentu Euronext STAR Milan, je v lasti družine Mastrolia iz Salerna. Predsednik Angelo Mastrolia je ob zaključku posla dejal, da skupina s Carrefour Italia vstopa v novo dimenzijo s konsolidiranimi prihodki v višini približno sedem milijard evrov.

Po predhodnih napovedih naj bi čisti dobiček koncerna NewPrinces do konca leta 2025 presegel 700 milijonov evrov, kapital skupine pa naj bi presegel 1,1 milijarde evrov. Neto finančni položaj se bo izboljšal za več kot 300 milijonov evrov v primerjavi s podatki ob koncu septembra.

Prodaja podružnice

Za francoski Carrefour je prodaja italijanske podružnice pomenila umik s trga, na katerem se je že več let spopadal s težavami. Družba je poslovno leto 2024 zaključila z izgubo približno 150 milijonov evrov, v začetku julija pa je napovedala odpuščanje 175 zaposlenih v milanski centrali, kar je sprožilo val protestov.

Pred zaključkom transakcije je Carrefour v italijansko hčerinsko družbo vložil skupno več kot 775 milijonov evrov, od tega približno 530 milijonov za pokritje dolgov znotraj skupine in okoli 245 milijonov za dogovorjeni investicijski načrt.

Carrefour se zdaj osredotoča na svoje ključne trge, med katerimi prednjačijo Francija, Španija in Brazilija. Na globalni ravni koncern ohranja letne prihodke v višini približno 85 milijard evrov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji