Netflix s sodobno strategijo do rekordnega dobička

Netflix
Foto: Unsplash

Ameriški ponudnik spletnih vsebin Netflix je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel občutno rast dobička in prihodkov, kar potrjuje uspeh nove poslovne strategije. Prihodki so se povečali za 16 odstotkov na 11,1 milijarde dolarjev, dobiček pa za kar 45 odstotkov, na 3,1 milijarde dolarjev.

Netflix je tako prehitel lastna pričakovanja in tudi napovedi analitikov.. Podjetje je zato zvišalo tudi napoved za celotno leto, saj zdaj pričakuje prihodke med 44,8 in 45,2 milijarde dolarjev, predhodno pa so te ocenili na 43,5 do 44,5 milijarde.

Vlagatelji so pozitivno sprejeli novico, kar se odraža v več kot 40-odstotni rasti delnic podjetja od začetka leta. Očitno je, da se Netflixova usmeritev v povečanje dobičkonosnosti – predvsem z omejevanjem deljenja računov in dodatnim zaslužkom z oglaševanjem – dobro obrestuje.

Uspešnice in nove vsebine pritegnejo gledalce

Še vedno pa Netflix slovi predvsem po kakovostnih vsebinah. V drugem četrtletju je največ pozornosti pridobila tretja sezona serije Squid Game, ki si jo je ogledalo kar 122 milijonov gledalcev. Dobro gledanost beležita tudi tretja sezona serije Ginny & Georgia (53 milijonov ogledov) in serija Sirens (56 milijonov ogledov).

Zlasti uspešen je bil tudi animirani film KPop Demon Hunters, ki je s 80 milijoni ogledov postal eden največjih Netflixovih animiranih filmov doslej.

Netflix je konec lanskega leta po izjemni praznični sezoni, v kateri je pridobil skoraj 19 milijonov novih naročnikov, presegel 300 milijonov naročnikov. Podjetje pa se zdaj ne osredotoča več toliko na število naročnikov, temveč na čas, ki ga gledalci porabijo za njihovo vsebino.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji