Japonski proizvajalec avtomobilov Nissan Motor bo vložil dodatnih deset milijard juanov (1,3 milijarde evrov) v Kitajsko, da bi obrnil trend slabih prodajnih rezultatov in dohitel ostro konkurenco, je povedal direktor družbe za Kitajsko, Stephen Ma.
“Lahko bi rekli, da smo bili pri pristopu k trgu nekoliko počasni v primerjavi z zelo hitrim tempom na Kitajskem. Kitajske znamke so bile, iskreno povedano, prehitre, izjemno hitre, in so vse ujele nepripravljene. Mislim, da smo se v vmesnem času ponastavili,” je povedal Ma na avtomobilskem sejmu v Šanghaju.
Nissan je leta 2024 na Kitajskem prodal manj kot 700.000 vozil, kar pomeni, da se je prodaja več kot prepolovila v primerjavi z letom 2020. Podjetje je znižalo napovedi prodaje na mednarodnih trgih v poslovnem letu, ki se je končalo marca, deloma tudi zaradi težav na Kitajskem, drugem največjem trgu.
Po besedah direktorja so se zdaj odločili, da bodo do konca leta 2026 na Kitajskem vložili dodatnih deset milijard juanov (1,3 milijarde evrov).
Do poletja 2027 bo Nissan na Kitajskem predstavil deset modelov vozil na nove vire energije, poroča Hina. Obstoječi načrti so predvideli osem novih modelov do konca leta 2026.
Nissanov načrt je nadaljevati izvoz vozil iz Kitajske v “številne druge države, razen morda ene,” je dejal Ma, pri čemer je mislil na ZDA, ki so v času predsednika Joea Bidna z uvedbo 100-odstotnih carinde facto ustavile uvoz električnih vozil s Kitajskw.
Preberite več:
Predsednik Donald Trump je uvedel nove carine na uvoz avtomobilov v višini 25 odstotkov, skupaj z dodatnimi “recipročnimi” carinami v višini 145 odstotkov na uvoz s Kitajske.
“Dolgo sem živel in delal v ZDA, ampak nisem mogel predvideti, da bodo stvari šle v to smer. Izvažali bomo v številne države, ne moremo pa še razkriti, v katere,” je dejal Ma.