Piran in Bled združujeta moči za skupno turistično promocijo

Piran in Bled
V pripravi je več turističnih paketov, ki bodo dodatno povezovali obe destinaciji. Foto: Pixabay

Dve vodilni slovenski turistični destinaciji, Piran in Bled, začenjata skupno promocijsko zgodbo pod imenom Piran x Bled. Cilj povezovanja je okrepiti prepoznavnost obeh krajev – ne le doma, temveč predvsem na ključnih tujih trgih, kot so Avstrija, Nemčija in Italija.

Na novinarski konferenci v razstavišču Monfort v Portorožu so predstavniki Turističnega združenja Portorož, Turizma Bled, Avditorija Portorož in Občine Piran poudarili pomen sodelovanja, ki se je že začelo z izmenjavo gostovanj na prireditvah in se bo v prihodnosti še nadgradilo.

»Želimo si biti privlačni vse leto, ne le v sezoni, zato skupne dogodke načrtujemo predvsem v pred- in posezonskem času,« je pojasnila direktorica Turističnega združenja Portorož Patricija Gržinič. Dodala je, da bo sodelovanje temeljilo na skupni promociji, dogodkih in v naslednji fazi tudi na turističnih paketih.

Direktor Turizma Bled Blaž Veber je izpostavil, da gre za dve destinaciji z dolgoletno tradicijo: »Bled in Piran sta začela razvijati turizem pred več kot 140 leti, sprva kot zdraviliški središči. Danes sta med najbolj prepoznavnimi slovenskimi turističnimi točkami.«

Veber je napovedal, da bodo po letošnji glavni sezoni oblikovali dodatne turistične pakete, ki bodo obsegali prenočitve, športne in kulturne dogodke, s čimer želijo obiskovalcem ponuditi celovitejšo izkušnjo obeh krajev.

Primeri sodelovanja že potekajo – piranski solinarji so se nedavno predstavili na blejskem Vikendu harmonik, blejska grajska gospoda pa je aprila sodelovala na Solinarskem prazniku v Piranu. Eden naslednjih skupnih dogodkov bo 24. maja v portoroškem Rožnem vrtu – Vrtnice & Rosé –, kjer bo gostoval tudi blejski župan Anton Mežan.

Mojmir Kovač iz Avditorija Portorož je izpostavil pomen prireditev v turistični ponudbi: »V poplavi dogodkov je težko izstopati. Ko smo iskali način, kako popestriti decembrsko dogajanje, smo začeli razmišljati o sodelovanju z Blejci. Mi njim sol, oni nam smreko. Tako se je začelo.« Dodal je, da skupni nastopi omogočajo tudi racionalnejšo organizacijo in večjo prepoznavnost.

Sodelovanje Pirana in Bleda je dober primer povezovanja med turističnimi destinacijami z namenom večje učinkovitosti, promocije in privlačnosti skozi vse leto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji