Potrošniki maja bolj optimistični

Online shopping
Kazalnik zaupanja potrošnikov si je nekoliko opomogel. Foto: Pexels

Maja je vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov dosegla -24 odstotnih točk, pet več kot aprila in eno več kot lanskega maja, kažejo podatki Statističnega urada RS. Dolgoletno povprečje je vrednost presegla za tri odstotne točke. 

Glede na april so se maja izboljšali vsi štirje faktorji, ki jih kazalnik upošteva: mnenja o trenutnem finančnem stanju v gospodinjstvu in pričakovanja glede gospodarskih razmer za po osem odstotnih točk, pričakovanja glede finančnega stanja v gospodinjstvu za štiri in pričakovanja glede večjih nakupov za eno odstotno točko. Od aprila so se izboljšali tudi preostali kazalniki, z izjemo tistega, ki meri pričakovanje glede varčevanja – ta je upadel za eno odstotno točko. 

Medletno rast kazalnika zaupanja je spodbudil optimizem glede trenutnega finančnega stanja v gospodinjstvu, in sicer za sedem odstotnih točk, medtem ko so se izboljšala tudi pričakovanja glede večjih nakupov, ki so doprinesla še dve odstotni točki. Nekoliko pesimistična so bila pričakovanja glede gospodarskih razmer v državi in finančnega stanja v gospodinjstvu. Ti komponenti sta izgubili po eno odstotno točko. 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji