V četrtek, 10. aprila, je Prada po največjem “luksuznem poslu leta” objavila, da za 1,25 milijarde evrov odkupuje Versace od skupine Capri Holdings, newyorške korporacije, ki je nekoč veljala za ameriški odgovor na velike francoske modne konglomerate, poroča New York Times.
To je velik dan za italijansko modno industrijo. Mediji navajajo, da je dogovor dokaz zaupanja v trajno vrednost znamke “Made in Italy” v času, ko so finančni trgi kaotični zaradi carinske politike ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Po drugi strani ta korak označuje konec Caprijevih prizadevanj za ustvarjanje ameriške luksuzne modne skupine, ki bi konkurirala LVMH in Keringu, hkrati pa signalizira Pradino prizadevanje, da oblikuje italijanskega konkurenta modnim velikanom.
“To je drzna in ambiciozna poteza Prade,” je dejal Robert Burke, ustanovitelj podjetja Robert Burke Associates, ter dodal, da bi prevzem omogočil Pradi diverzifikacija portfelja in tekmovanje z drugimi na širšem svetovnem prizorišču.

“Versace se bo pridružil Pradi in Miu Miu, pa tudi Luni Rossi, jadralni ekipi za America’s Cup, ter blagovni znamki slaščic Marchesi kot del skupine Prada, s čimer bo ustvarjen mozaik italijanske modne in življenjske umetnosti ter proizvodnje, ki je v vsaki posamezni kategoriji najboljša na svetu,” je poudaril Burke.
Skupina Prada vključuje tudi blagovni znamki obutve Car Shoe in Church’s.