Prodaja družbe Volvo aprila padla za 11 odstotkov

Volvo logo
Slabo povpraševanje po električnih avtomobilih, Foto: Unsplash

Podjetje Volvo Cars je v ponedeljek objavilo 11-odstotni padec prodaje v aprilu v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar pomeni upad prodanih vozil na 58.880 avtomobilov. Slabša prodaja je povzročila tudi padec vrednosti delnic.

Volvo Cars, ki je večinsko v lasti kitajskega podjetja Geely, je sporočil, da je prodaja popolnoma električnih avtomobilov padla za 32 odstotkov in predstavlja 20 odstotkov celotne prodaje. Prodaja elektrificiranih avtomobilov vključno s priključnimi hibridi je padla za 16 odstotkov in predstavlja 45 odstotkov celotne prodaje, poroča Reuters.

Volvo Cars pod pritiskom novih carin ameriškega predsednika Donalda Trumpa išče načine za zmanjšanje stroškov v sodelovanju s podjetjem Geely, obenem pa skuša vzdrževati prodajo ameriškim kupcem, ki imajo raje hibride in modele z motorji z notranjim izgorevanjem.

Podjetje s sedežem na Švedskem si skupaj z evropskimi konkurenti prizadeva pridobiti tudi kitajske kupce, kljub močni konkurenci domačih proizvajalcev avtomobilov, ki ponujajo dostopnejša električna vozila.

Delnice podjetja Volvo Cars, ki je aprila zaradi carin umaknilo svojo napoved dobička za prihodnji dve leti, so v jutranjem trgovanju padle za tri odstotke, kar pomeni skupni padec 29 odstotkov od začetka leta. Podjetje ni razkrilo podrobnosti o prodaji po regijah.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji