Podjetje Volvo Cars je v ponedeljek objavilo 11-odstotni padec prodaje v aprilu v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar pomeni upad prodanih vozil na 58.880 avtomobilov. Slabša prodaja je povzročila tudi padec vrednosti delnic.
Volvo Cars, ki je večinsko v lasti kitajskega podjetja Geely, je sporočil, da je prodaja popolnoma električnih avtomobilov padla za 32 odstotkov in predstavlja 20 odstotkov celotne prodaje. Prodaja elektrificiranih avtomobilov vključno s priključnimi hibridi je padla za 16 odstotkov in predstavlja 45 odstotkov celotne prodaje, poroča Reuters.
Volvo Cars pod pritiskom novih carin ameriškega predsednika Donalda Trumpa išče načine za zmanjšanje stroškov v sodelovanju s podjetjem Geely, obenem pa skuša vzdrževati prodajo ameriškim kupcem, ki imajo raje hibride in modele z motorji z notranjim izgorevanjem.
Podjetje s sedežem na Švedskem si skupaj z evropskimi konkurenti prizadeva pridobiti tudi kitajske kupce, kljub močni konkurenci domačih proizvajalcev avtomobilov, ki ponujajo dostopnejša električna vozila.
Preberite več:
Delnice podjetja Volvo Cars, ki je aprila zaradi carin umaknilo svojo napoved dobička za prihodnji dve leti, so v jutranjem trgovanju padle za tri odstotke, kar pomeni skupni padec 29 odstotkov od začetka leta. Podjetje ni razkrilo podrobnosti o prodaji po regijah.