Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Proizvajalec tovornjakov Scania zagotavlja dodatno oskrbo z baterijskimi celicami

truck
Tovornjak znamke Scania, Foto: Pixabay

Švedsko podjetje Scania je sporočilo, da je po obstoječem pogodbenem dogovoru z Northvoltom zagotovilo novo oskrbo z baterijskimi celicami.

Proizvajalec kamionov je opozoril tudi, da ne bo izpolnil ciljev zmanjšanja emisij za leto 2025, delno zaradi težav z dobavo električnih baterij.

Novica prihaja po tem, ko sta Scania in njen nemški lastnik Traton v ponedeljek opozorila, da švedska družba ne bo uspela doseči cilja zmanjšanja emisij 3. obsega (scope 3), kar vključuje emisije tovornjakov v uporabi kupcev, za 20 odstotkov do leta 2025.

“Povečanje proizvodnje električnih tovornjakov ni bilo tako hitro, kot smo načrtovali,“ navaja Scania v svojem poročilu.

Levin je v ponedeljek v pisni izjavi za Reuters povedal, da Scania trenutno prejema več baterijskih celic od Northvolta, kot jih uporablja v proizvodnji tovornjakov, vendar še vedno diverzificira dobavo.

“Pospešili smo strategijo oskrbe in zagotovili prihodnjo dobavo baterijskih celic,” je dejal Levin.

Tiskovni predstavnik Scanije ni želel imenovati dodatnih dobaviteljev, tiskovni predstavnik Northvolta pa situacije prav tako ni komentiral.

Northvolt, nekoč obravnavan kot najboljše evropsko podjetje za proizvodnjo baterij za električna vozila, je novembra lani vložil zahtevo za zaščito pred stečajem po ameriškem poglavju 11 in zdaj poskuša zbrati kapital ter restrukturirati dolg.

Reuters je januarja poročal, da je Scania, največji kupec in lastnik Northvolta, posredovala, da bi pomagala pri vsakodnevnem vodenju glavne tovarne podjetja na severu Švedske z namenom izboljšanja kakovosti in povečanja proizvodnje baterij za električna vozila.

Švedski proizvajalec tovornjakov se je zanašal na Northvolt kot edinega dobavitelja, vendar je izvršni direktor Christian Levin lani izjavil, da se podjetje z drugimi proizvajalci baterijskih celic že dogovarja za prihodnjo električno floto.

Scania je naletela na ovire pri svojih načrtih elektrifikacije zaradi težav Northvolta s povečanjem proizvodnje.

Iz podjetja so prav tako sporočili, da so v zadnjem četrtletju dostavili skupno 77 brezemisijskih vozil, v celotnem letu 2024 pa 266.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji