Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje je namenilo skoraj milijon evrov dvema projektoma, ki bosta krepila kompetence na področju trajnostnega razvoja in finančne pismenosti v sistemu vzgoje in izobraževanja. Skupna vrednost dodeljenih sredstev znaša 971.000 evrov, so sporočili z ministrstva.
Projekt EN-VIR-GO se osredotoča na ključna področja trajnostnega razvoja, kot so energetska učinkovitost, obnovljivi viri energije, krožno gospodarstvo, krožne šole ter zmanjševanje ogljičnega in ekološkega odtisa. Posebna pozornost bo namenjena razvoju inovativnih didaktičnih pristopov in sodobnih pedagoških strategij, ki bodo prispevale k ustvarjanju kakovostnih in trajnostno naravnanih učnih okolij.
Ministrstvo je za ta projekt odobrilo do 514.000 evrov, ki bodo podprli nadaljevanje uspešnih preteklih iniciativ in omogočili še več pozitivnih sprememb v učnem procesu.
Finančna pismenost v ospredju projekta FINA-PISMA
Projekt FINA-PISMA, za katerega je ministrstvo namenilo 457.000 evrov, pa je usmerjen v razvoj in pilotno testiranje didaktičnih materialov, učnih scenarijev, delavnic ter digitalnih orodij za učence in učitelje. V projektu sodeluje deset partnerjev, med njimi visokošolski zavodi ter osnovne in srednje šole.
Posebno pozornost namenjajo interdisciplinarnemu pristopu, povezujoč matematiko, družboslovje in gospodinjstvo, ter praktičnemu in sodelovalnemu učenju skozi simulacije in projektno delo. Namen je učencem omogočiti prenos pridobljenega znanja v vsakdanje življenjske situacije.
Oba projekta bosta izvajala konzorcija vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki ju vodi Osnovna šola Pohorskega odreda Slovenska Bistrica. Poleg šestih osnovnih in srednjih šol v konzorcijih sodelujejo tudi mariborska Filozofska fakulteta ter Fakulteta za naravoslovje in informatiko.
Preberite več:
Financiranje obeh projektov poteka s pomočjo sredstev Evropske unije v okviru načrta za okrevanje in odpornost, kar zagotavlja dodatno podporo modernizaciji in izboljšavam v slovenskem izobraževalnem sistemu.