Sony za 457 milijonov dolarjev prevzema 80-odstotni delež v franšizi Peanuts s Snoopyjem in Charliejem Brownom

Japonski tehnološki in zabavni velikan Sony je sklenil dogovor s kanadskim medijskim podjetjem WildBrain za nakup 41-odstotnega deleža v Peanuts Holdings za 630 milijonov kanadskih dolarjev oziroma približno 457 milijonov ameriških dolarjev, poroča revija Variety.

Sony je prek hčerinskih družb Sony Music Entertainment Japan in Sony Pictures Entertainment že od leta 2018 lastnik 39-odstotnega deleža v Peanuts Holdings. Po zaključku transakcije bo skupni delež Sonyja znašal 80 odstotkov. Družina ustvarjalca Charlesa M. Schulza bo ohranila preostalih 20 odstotkov.

Pravice do znamke Peanuts in upravljanje poslov bo še naprej vodila družba Peanuts Worldwide, ki je v celoti v lasti Peanuts Holdings in bo postala konsolidirana hčerinska družba skupine Sony, je sporočila agencija ANSA.

Predsednik in izvršni direktor WildBrain Josh Scherba je izjavil, da je Sony odličen partner pri znamki Peanuts in da so prepričani, da sta Charlie Brown in Snoopy v dobrih rokah. WildBrain bo kljub prodaji deleža ostal večletni partner za ključne storitve, vključno z distribucijo vsebine, upravljanjem YouTube kanala Snoopy ter ekskluzivnim licenciranjem potrošniških izdelkov v Evropi, na Bližnjem vzhodu, na Kitajskem in v azijsko-pacifiški regiji.

WildBrain bo še naprej deloval kot ekskluzivni produkcijski studio za novo vsebino Peanuts v okviru partnerstva s pretočno platformo Apple TV, ki je bilo nedavno podaljšano do leta 2030. V načrtu je tudi animirani celovečerni film, je poročal Deadline.

Franšiza Peanuts se je začela 2. oktobra 1950, ko je strip prvič izšel v sedmih ameriških časopisih. Liki, kot so Snoopy, Charlie Brown, Lucy in Linus, so od takrat postali ikone globalne popularne kulture. WildBrain je 80-odstotni delež v Peanuts Holdings pridobil leta 2017, ko je kot DHX Media kupil podjetje Iconix Brand Group za 345 milijonov dolarjev. S prodajo deleža Sonyju bo WildBrain odplačal dolg in sredstva usmeril v razvoj drugih franšiz, kot sta Strawberry Shortcake in Teletubbies.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji