Središče poslovanja in inovacij: MOS obiskalo skoraj 60 tisoč obiskovalcev

MOS, obisk, CELJE
Foto: MOS/Rok Deželak

Celje je pretekli teden gostilo 57. Mednarodni obrtno-podjetniški sejem (MOS), ki je znova dokazal svoj pomen kot največji poslovno-sejemski dogodek v regiji. Od 17. do 21. septembra je sejem privabil več kot 50.000 obiskovalcev iz Slovenije in tujine, ki so imeli priložnost spoznati najnovejše trende, inovacije ter se srečati s številnimi poslovnimi partnerji.

Letos je bil osrednji fokus sejma na kakovostnih poslovnih srečanjih in krepitvi mednarodnih povezav. V okviru poslovnega programa je potekalo več kot 200 B2B srečanj in forumov, kjer so se predstavila slovenska podjetja, ki so iskala partnerje za izvoz in sodelovanje po svetu. Dogodek je ponovno potrdil vlogo MOS-a kot ključen most med obrtniki, podjetniki in industrijo v širši regiji, ki omogoča mreženje in sklepanje poslov.

Poleg čisto poslovnih vsebin so obiskovalci lahko uživali v bogatem spremljevalnem programu, ki je vključeval strokovne delavnice, predstavitve inovacij, kulinarične dogodke in razstave s poudarkom na trajnostni gradnji, zelene energije ter sodobnih rešitvah za dom in gospodinjstvo.

Predsednica upravnega odbora Celjskega sejma Nina Ermenc Pangerl je izpostavila, da MOS ni več zgolj klasičen sejem. “Je prostor znanja, idej in povezovanja, ki gradi temelje za prihodnost sejemske dejavnosti v Sloveniji,” je povedala in poudarila, da je kakovost vsebin in izkušenj obiskovalcev zdaj v ospredju.

Pozitivni odzivi razstavljavcev

Ocene kažejo, da je MOS letos obiskalo med 50.000 in 60.000 ljudi, kar je skoraj enako kot lani. Obiskovalci so bili deležni številnih priložnosti za nakup, spoznavanje novih tehnologij in pridobivanje znanja. Razstavljavci pa so zadovoljni z uspešnostjo in številom poslov, ki so jih sklenili med dogodkom. “Mos uspešno usklajuje tradicijo s sodobnimi potrebami trga,” je dodala Ermenc Pangerl.

Ob odprtju sejma je gospodarski minister Matjaž Han spomnil na izzive, s katerimi se sooča slovensko gospodarstvo. Izpostavil je pomembnost izvozne usmerjenosti in močne industrializacije države, ki sta sicer prednosti v dobrih časih, v obdobjih tveganj pa predstavljata dodatne izzive.

Kot ključni svetovalni dogodek znotraj MOS-a je bilo srečanje Connect2Slovenia, kjer so se majhna in srednje velika podjetja osredotočila na prehod iz linearnega v krožno gospodarstvo in izpostavila pomen sodelovanja.

Na sejmu se je predstavilo več kot 650 razstavljavcev iz 20 držav s kar 1.100 blagovnimi znamkami, med katerimi so bili še posebej močno zastopani slovenski ponudniki trajnostnih in digitalnih rešitev. V ospredju so bile področja trajnostne gradnje, energetske učinkovitosti, krožnega gospodarstva in digitalnih inovacij, ki predstavljajo ključne stebre prihodnjega razvoja gospodarstva.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji