Skupina Telekom Slovenije je v prvih devetih mesecih leta 2025 ustvarila 546,5 milijona evrov prihodkov in 47,9 milijona evrov čistega dobička, kar predstavlja 3-odstotno rast glede na primerljivo obdobje lani, je družba sporočila prek Ljubljanske borze.
Rast prihodkov družba pripisuje povečanju števila uporabnikov ter večji prodaji storitev s področja informacijskih tehnologij in blaga, je razvidno iz nerevidiranega poročila, objavljenega na platformi SEOnet Ljubljanske borze.
Širitev baze uporabnikov
Kot izhaja iz borznih podatkov, je skupina konec septembra 2025 beležila za štiri odstotke več mobilnih maloprodajnih uporabnikov in za tri odstotke več fiksnih širokopasovnih priključkov v primerjavi z enakim obdobjem predhodnega leta. Število uporabnikov se povečuje tako v Sloveniji kot na Kosovu, kjer družba posluje prek hčerinske družbe Ipko.
Dobiček iz poslovanja pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je na ravni skupine dosegel 187,4 milijona evrov, kar predstavlja EBITDA maržo v višini 34,3 odstotka.
Naložbe v infrastrukturo
Za investicije je skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih namenila okoli 165 milijonov evrov, je navedeno v dokumentu, objavljenem na Ljubljanski borzi. Telekom Slovenije upravlja največje fiksno in mobilno omrežje v Sloveniji s priključkom v optično omrežje za več kot 480.000 slovenskih gospodinjstev.
Tehnologija 4G trenutno pokriva 98 odstotkov prebivalstva Slovenije, medtem ko omrežje 5G pokriva več kot 85 odstotkov. Cilj družbe je, da do konca leta 2025 zagotovi 99-odstotno pokritost prebivalstva s tehnologijo 5G.
Napovedi za leto 2025
Skladno z ocenami, objavljenimi na Ljubljanski borzi, bo skupina Telekom Slovenije v letu 2025 presegla prvotno načrtovane poslovne rezultate. Družba napoveduje poslovne prihodke v višini 726 milijonov evrov, EBITDA okoli 249 milijonov evrov, čisti dobiček pa naj bi dosegel približno 54 milijonov evrov.
Preberite več:
V Sloveniji Telekom Slovenije ohranja vodilni položaj v mobilnem segmentu s 36-odstotnim tržnim deležem, medtem ko na fiksnem trgu širokopasovnih storitev dosega okoli 30-odstotni tržni delež.








