Japonska Toyota je ta teden začela s prodajo svojega pametnega električnega avtomobila na Kitajskem, in sicer po ceni 19.238 evrov. Njihov cilj je pritegniti kupce z naprednimi funkcijami, podobnimi tistim pri kitajskih konkurentih, saj se poskušajo vrniti na največji svetovni trg avtomobilov.
Toyota je s svojimi prejšnjimi modeli električnih vozil (EV) na zelo konkurenčnem trgu, ki ga obvladujejo lokalni proizvajalci, kot je kitajski BYD, požela omejen uspeh. V četrtek so začeli sprejemati naročila za svoj najnovejši, veliko cenejši model, Bozhi 3X.
Toyota in njen kitajski partner, Guangzhou Automobile Group (GAC), sta avtomobil prvič predstavila na lanski razstavi v Pekingu.
V eni uri po lansiranju so prejeli več kot 10.000 naročil, je povedal Peng Baolin, podpredsednik prodaje v GAC Toyoti.
Začetna cena za modele z navigacijskimi funkcijami, podobnimi Teslini popolnoma avtonomni različici, znaša 18.562,42 evra. Manj napredna različica stane 13.348,48 evra, s čimer je Toyotino najcenejše električno vozilo na Kitajskem.
Preberite več:
Pametna različica je opremljena s čipom Orin X, lidarjem in Momentino pametno programsko opremo za vožnjo, ki je primerljiva s konkurenco, poroča Reuters.
Dolgotrajna cenovna vojna na kitajskem trgu električnih vozil je prešla v novo fazo prejšnji mesec, ko je BYD napovedal, da bo ponudil napredne funkcije za pomoč pri vožnji v več modelih, vključno s tistimi, katerih cena je nižja od 9.619 evrov, brez dodatnih stroškov.