Tesla se sooča z morebitno skupinsko tožbo, v kateri je navedeno, da pospešuje števce prevoženih kilometrov na svojih električnih vozilih, da bi hitreje pretekla garancija, saj podjetje Elona Muska ne želi plačevati popravil.
Tožnik Nyree Hinton trdi, da Teslin števec kilometrov prikazuje porabo energije, voznikovo vedenje in določene napovedi, ne pa dejanske prevožene kilometraže.
Povedal je, da je števec kilometrov na modelu Y iz leta 2020, ki ga je kupil decembra 2022 in je že kazal 59.178 kilometrov, deloval najmanj 15 odstotkov hitreje v primerjavi z njegovimi drugimi vozili in zgodovino voženj. Števec je celo kazal, da je dnevno prevozil 115,87 kilometra, medtem ko je v resnici prevozil le 32,19 kilometra.
Hinton, prebivalec Los Angelesa, je dejal, da je zaradi tega njegova garancija, ki zajema do 80.467 kilometrov, potekla bistveno prej in je moral plačati popravilo vozila. Slednje ga je stalo več kot 8.795 evrov in meni, da bi znesek morala kriti Tesla.
“Z vezavo garancijskih omejitev in zgornje meje kilometraže na napačne podatke števca kilometrov Tesla povečuje prihodke od popravil, zmanjšuje garancijske obveznosti in potrošnike sili k prezgodnjemu nakupu podaljšanih garancij,” piše v tožbi.
Tesla trdi, da navedbe v tožbi niso resnične, poroča Reuters. Hinton zahteva odškodnino za voznike Tesle v Kaliforniji, kar bi lahko zajelo več kot milijon vozil.
Preberite več:
Tesla je ta mesec tožbo z državnega sodišča prenesla na zvezno sodišče v Los Angelesu.
Proizvajalec avtomobilov se je soočil tudi s tožbo, v kateri je bil obtožen zavajanja glede dosega svojih vozil.