Nemški turistični velikan TUI je v drugem četrtletju poslovnega leta 2025 zabeležil čisto izgubo v višini 306,1 milijona evrov, kar je nekoliko več kot v enakem obdobju lani, ko je izguba znašala 294,2 milijona evrov. Kljub temu so prihodki podjetja porasli za 1,5 odstotka na 3,71 milijarde evrov.
Prilagojeni dobiček iz poslovanja (EBIT) se je v drugem četrtletju ustavil pri 217 milijonih evrov, kar je 10 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Podjetje je ob predstavitvi rezultatov potrdilo celoletno napoved poslovanja, pričakujejo rast EBIT med 7 in 10 odstotki ter povečanje prihodkov med 5 in 10 odstotki.
Kljub pozitivnim finančnim kazalnikom so delnice TUI na frankfurtski borzi danes padle za več kot 5 odstotkov. Investitorje je zaskrbela 1-odstotna upočasnitev poletnih rezervacij, kar podjetje pripisuje poznejšemu datumu velike noči, ki je vplival na zgodnje prodajne številke.
Glavni izvršni direktor Sebastian Ebel je ob predstavitvi rezultatov dejal: “Glede na trenutne gospodarske razmere bo leto 2025 zahtevno. Evropa potrebuje nov zagon. Vrniti se moramo h gospodarstvu, ki raste. Več naložb, več svobode ter manj regulacije in birokracije. To bo okrepilo gospodarstvo in vedenje potrošnikov.”
TUI nadaljuje z diverzifikacijo poslovanja, saj širi prisotnost v Aziji in Srednji Evropi, da bi zmanjšal odvisnost od evropskega trga. Podjetje poudarja, da je drugo četrtletje običajno manj pomembno za letno uspešnost, in pričakuje, da bo poletna sezona dosegla rezultate prejšnjega leta. Podjetje je prav tako izpostavilo močno rast v segmentih hotelov, križarjenj in TUI Musement, ki ostajajo ključni stebri rasti.