UniCredit podpira prihodnost Piazza Italia: ko gre za modo za več kot oblačila

Za milijone Italijanov Piazza Italia ni le blagovna znamka oblačil – je del vsakdanjega življenja. Ta veriga trgovin na drobno, katere ime samo po sebi oddaja poklon italijanskim trgom, je prisotna v mestecih po vsem polotoku, kjer družine že desetletja kupujejo dostopna, a kakovostna oblačila. In prav ta simbol dostopne italijanske mode zdaj dobi nov zagon.

UniCredit, vodilna italijanska banka, je oblikovala konzorcij finančnih institucij za podporo ambicioznega načrta preporoda te kultne blagovne znamke, poroča danes italijanski poslovni dnevnik Il Sole 24 Ore. Ne gre le za denar – gre za zaupanje v italijansko modno industrijo in zmožnost družinskih podjetij, da se spopadejo z globalno konkurenco.

Družinska zgodba se nadaljuje

V središču te zgodbe je Luigi Bernardo, ustanovitelj podjetja, ki prevzema celotni nadzor nad skupino. Zahvaljujoč finančni podpori UniCredita in petih drugih institucij – med njimi BNL BNP Paribas, Banca Monte dei Paschi di Siena, CDP, Mediocredito Centrale in Banco di Desio – Bernardo odkupuje delež brata Antonia in pripravlja podjetje na naslednji velik korak.

UniCredit vodi operacijo kot edini globalni koordinator z 43,5-odstotnim deležem pri financiranju. Transakcija vključuje dve kreditni liniji: eno za prevzem deleža in drugo za operativni razvoj samega podjetja.

“Naša družina krepi upravljanje in sposobnost dolgoročnega vlaganja”, pojasnjuje Luigi Bernardo. “Osredotočamo se na proizvodno bližino, digitalizacijo in usposabljanje. Želimo zgraditi konkurenčen in trajnosten model, ki še naprej ustvarja delovna mesta in vrednost – tako v Italiji kot v tujini.”

Rekordno leto

Podjetje zaključuje leto 2025 s skupnim prometom 485 milijonov evrov med neposredno mrežo in franšizami, neto prihodki znašajo 350 milijonov evrov, EBITDA pa 50 milijonov evrov, kar pomeni maržo 14,3 odstotka, navaja Il Sole 24 Ore. To je najboljši rezultat v zgodovini podjetja, dosežen v času, ko konkurenca v maloprodaji postaja vse ostrejša.

Načrt za naslednjih pet let je še bolj ambiciozen: podjetje namerava odpreti okoli 200 novih trgovin – polovico neposrednih, polovico franšiz – v Italiji, na Balkanu, v Grčiji, na Bližnjem vzhodu, v Južni Ameriki in severni Afriki. S to širitvijo pride tudi več kot 1.000 novih delovnih mest. V državi, kjer je brezposelnost mladih še vedno problem, zlasti na jugu, takšne naložbe pomenijo konkretne priložnosti za zaposlitev.

Neapelj v središču zgodbe

Sedež podjetja v Noli, blizu Neaplja, bo postal strateški center za digitalno poslovanje, maloprodajo, dobavno verigo in mednarodno širitev.

“UniCredit potrjuje svojo vlogo banke, ki spremlja italijanska podjetja v strateških fazah rasti”, poudarja Ferdinando Natali, regionalni direktor UniCredita za jug države, v izjavi za Il Sole 24 Ore. “Piazza Italia je primer družinskega podjetja, ki gleda na globalna tržišča, ne da bi izgubilo svojo identiteto in korenine.”

V času, ko globalni velikani dominirajo v maloprodaji, Piazza Italia ostaja zgodba o odpornosti tradicionalne italijanske blagovne znamke z močnimi vezmi na lokalne skupnosti. Za UniCredit in druge banke v konzorciju ta naložba predstavlja potrditev, da finančni sektor verjame v proizvodni sektor države – in sporočilo, da tu obstajajo priložnosti za tiste, ki želijo graditi kariero.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji