Zavarovalnica Triglav je očitke SDA zavrnila kot netočne in zavajajoče ter poudarila, da nima prevladujočega položaja na trgu in da je odprta za dialog s pogodbenimi serviserji.
SDA opozarja, da trenutne urne postavke, ki jih priznava Zavarovalnica Triglav, ne pokrivajo osnovnih stroškov delovanja servisov. Prav tako izpostavljajo težave pri uveljavljanju plačil in neizplačevanju nespornega dela škode v zakonsko določenih rokih.
Očitanega prevladujočega položaja nimamo
Zavarovalnica Triglav je v odzivu poudarila, da očitki SDA ne držijo in da so pripravljeni na dialog s pogodbenimi serviserji. Zanikali so, da bi imeli prevladujoči položaj na trgu in da se s pogodbenimi serviserji ne bi želeli dogovarjati.
Zavarovalnica Triglav je v odzivu poudarila, da si prizadeva za partnerski odnos s serviserji in da so obstoječe pogodbe rezultat dogovorov z večino pogodbenih partnerjev. Dodali so, da so odprti za konstruktiven dialog in da si prizadevajo za kakovostno in učinkovito reševanje škodnih zahtevkov.
SDA napoveduje, da bodo v prihodnjem obdobju na slovenskih sodiščih vložili več kot 1000 tožb, če se razmere ne bodo izboljšale. Prav tako so pripravljeni sprožiti postopke na ravni EU, če domače institucije ne bodo ukrepale.Zadeva ostaja odprta, saj AVK še ni podala končne odločitve. Obe strani izražata pripravljenost za dialog, vendar ostajajo razhajanja glede ključnih vprašanj.