Žito prodal Gorenjko in Šumi, fokus ostaja na pekarstvu

Šumi bonboni, Gorenjka, bomboni
Foto: Žito

Dužba Žito, del skupine Podravka, je prodala konditorski del svojega poslovanja družbi UPI Star iz Sarajeva. Poslovanje vključuje znane blagovne znamke Gorenjka, Šumi, Herba, Mistica in Bali ter tovarni Šumi v Krškem in Gorenjka v Lescah. Žito se bo po prodaji osredotočilo na svojo temeljno panogo – pekarstvo.

Kupoprodajni sporazum sta podpisali družbi Žito in UPI Star. Novi lastnik bo ustanovil podjetje UPI Star SEE Ljubljana, ki bo prevzelo vse konditorske aktivnosti in zaposleno osebje. Kupnina znaša 8,6 milijona evrov, s čim se bodo dodatno upoštevalo stanje zalog in denarna sredstva na dan zaključka, ki je predviden proti koncu leta.

Za izvedbo prodaje mora Žito konditorski del poslovanja izločiti v ločeno podjetje Šumi Gorenjka, nato pa bo UPI Star prevzel 100-odstotni delež. Kljub prodaji pa bodo Podravkine družbe še naprej skrbele za distribucijo konditorskih izdelkov na obstoječih trgih.

Usmeritev podjetja in strateški partner

Odločitev o prodaji konditorskega dela je del širše strateške usmeritve Žita, ki želi okrepiti svojo pozicijo kot pekarna. Podravka se tako osredotoča na ključne dejavnosti, hkrati pa prodaja omogoča nadaljnji razvoj konditorskih blagovnih znamk pod novim lastnikom.

ŽITO d.o.o.

Moskovska ulica 1, 1000, Ljubljana, Slovenija

Celotni prihodki (EUR):
101.418.946,00 (2023)
Število zaposlenih:
561 (2023)


UPI Star, katerega lastnik je poslovnež Rusmir Hrvić iz Bosne in Hercegovine, ima dolgoletne izkušnje na področju prehrane in FMCG sektorja. Hrvić načrtuje nadaljnjo rast blagovnih znamk Šumi in Gorenjka z modernizacijo proizvodnje in širjenjem na regionalne in mednarodne trge.

Hrvić je izpostavil, da gre za dolgoročno partnerstvo, ki spoštuje tradicijo ter si prizadeva za rast in tehnološko nadgradnjo ob ohranjanju kakovosti, ki jo slovenski potrošniki cenijo.Predsednica uprave Podravke Martina Dalić je poudarila, da je prodaja skladna s strategijo podjetja za večjo osredotočenost na pekarsko dejavnost. “Gorenjka in Šumi sta močni blagovni znamki, ki slovita doma in v regiji. Veseli smo, da smo našli partnerja, ki bo vlagal v njun razvoj ter ohranjal njuno vrednost.”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji