Appleove pošiljke pametnih telefonov na Kitajskem so v prvem četrtletju letošnjega leta padle za 9 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Apple je bil edini večji proizvajalec, ki je v tem obdobju zabeležil padec povpraševanja, kažejo podatki analitske hiše IDC.
Apple zaseda peto mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov, med januarjem in marcem pa je zabeležil padec dostav na zgolj 9,8 milijona. Appleov tržni delež na Kitajskem je s tem padel na 13,7 odstotka v primerjavi s 17,4 odstotka v prejšnjem četrtletju. To je že sedmo četrtletje zapored, da Appleov tržni delež na Kitajskem upada.
Za primerjavo, vodilno podjetje na tem trgu, Xiaomi, je zabeležilo 40-odstotno rast pošiljk, saj je v prvem četrtletju dostavil 13,3 milijona telefonov. Splošno gledano so pošiljke vseh proizvajalcev zabeležile rast v višini 3,3 odstotka.
Preberite več:
Analitik IDC Will Wong je pojasnil, da je Appleova premijska cenovna struktura ameriškemu podjetju preprečila, da bi izkoristilo vladne subvencije, uvedene januarja, ki so močno spodbudile rast prodaje v prvem četrtletju letošnjega leta. Vladni program subvencij si prizadeva spodbuditi domačo potrošnjo, kupci pa lahko za pametne telefone in nekatere druge elektronske izdelke dobijo povračilo 15 odstotkov vrednosti izdelka, pod pogojem, da stanejo manj kot 6.000 juanov (820 ameriških dolarjev).