Boeing prodaja del svojih digitalnih rešitev za 10 milijard dolarjev

Boeing plane
Letalski velikan poskuša povrniti dobičkonosnost. Foto: Unsplash

Ameriški proizvajalec letal Boeing namerava prodati del svojega poslovanja na področju digitalnih rešitev v letalstvu investicijski družbi Thoma Bravo za 10,55 milijarde dolarjev (9,20 milijarde evrov). V prodajo je vključeno tudi podjetje Jeppesen, ki ga je Boeing kupil leta 2000.

Po nizu poslovnih izgub si Boeing s prodajo prizadeva izboljšati svoj finančni položaj.

Kot je Boeing navedel v sporočilu za javnost, ki ga povzema francoska tiskovna agencija AFP, bo podjetje obdržalo “ključne digitalne zmogljivosti”, ki bodo strankam omogočile zagotavljanje storitev vzdrževanja in popravil letal, poroča SEEbiz.

Izvršni direktor družbe Kelly Ortberg je ciljno prodajo opisal kot način za izboljšanje finančnega položaja podjetja po številnih izgubah.

“Ta prodaja je pomemben del naše strategije, s katero se želimo osredotočiti na temeljne dejavnosti, izboljšati bilanco stanja in dvigniti bonitetno oceno,” je dejal.

Prodaja vključuje podjetje Jeppesen, 81-letno družbo za letalsko navigacijo, ki jo je Boeing kupil leta 2000.

Oddelek za digitalne rešitve v letalstvu zaposluje približno 3.900 ljudi.

Investicijska družba Thoma Bravo se osredotoča predvsem na programsko opremo. Trenutno upravlja s premoženjem v vrednosti približno 179 milijard dolarjev (155,87 milijarde evrov), navaja AFP.

Ameriški proizvajalec letal je lani poročal o čisti izgubi v višini 11,8 milijarde dolarjev. Soočal se je namreč z dolgotrajno stavko zaposlenih, težavami z varnostjo komercialnih letal in prekoračitvami stroškov pri obrambnih projektih.

Lanski poslovni rezultat je bil več kot petkrat slabši od leta 2023, ki ga je Boeing zaključil z neto izgubo v višini 2,2 milijarde dolarjev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji