Daimler Truck, eden največjih svetovnih proizvajalcev tovornih vozil in avtobusov, je predstavil obsežen načrt prestrukturiranja, ki bo do leta 2030 v Nemčiji prinesel ukinitev približno 5000 delovnih mest.
Hkrati podjetje cilja na 3- do 5-odstotno organsko rast prihodkov in več kot 12-odstotni prilagojeni donos v industrijskem segmentu.
Prestrukturiranje in selitev proizvodnje
Podjetje je sporočilo, da bo celovit načrt prestrukturiranja zajemal šest ključnih področij za zmanjšanje stroškov, kar bo vodilo v bistveno zmanjšanje števila zaposlenih v Nemčiji. Ukrep bo vplival na približno vsakega sedmega delavca v proizvodnji tovornih vozil na petih nemških lokacijah: Gaggenau, Kassel, Mannheim, Stuttgart in Wörth. Skupno ima Daimler Truck v Nemčiji 35.500 zaposlenih, po svetu pa več kot 100.000.
Delovna mesta bodo ukinjali predvsem z naravno fluktuacijo in spodbujanjem predčasnega upokojevanja, s čimer želijo spremembe izvesti na družbeno odgovoren način. Poleg tega načrt vključuje tudi selitev dela proizvodnje v države z nižjimi stroški, kar naj bi dodatno pripomoglo k večji učinkovitosti poslovanja.
Ambiciozni cilji rasti in tehnološki razvoj
Daimler Truck si do leta 2030 prizadeva za:
- Letno organsko rast prihodkov med 3 in 5 odstotki.
- Prilagojen donos na prodajo (ROS) nad 12 odstotkov.
- Povečanje prihodkov iz storitev, kot so servisiranje, garancije in digitalne rešitve za upravljanje voznih parkov.
- Prehod na vozila z ničelnimi emisijami, vključno z električnimi in vodikovimi tovornjaki.
- Komercialno uporabo avtonomnih tovornjakov do leta 2027.
- Povečanje prodaje specializiranih tovornih vozil v Severni Ameriki in širitev na indijski trg.
Podjetje pričakuje, da bodo prihodki iz avtonomnih vozil do leta 2030 presegli 3 milijarde evrov, z dobičkom pred obrestmi in davki (EBIT) pa okoli 1 milijarde evrov. Poleg tega je napovedalo tudi program odkupa lastnih delnic v vrednosti do 2 milijard evrov.
Preberite več:
Napovedano prestrukturiranje pomeni pomemben izziv za nemško avtomobilsko industrijo, saj bo prizadelo približno 5000 zaposlenih v proizvodnji tovornih vozil. Hkrati pa podjetje z usmeritvijo v digitalizacijo, elektrifikacijo in avtonomna vozila postavlja temelje za dolgoročno konkurenčnost na globalnem trgu.