Volkswagen je napovedal, da namerava do naslednjega meseca ohraniti cene v ZDA na enaki ravni, s čimer se pridružuje nizu avtomobilskih proizvajalcev, ki skušajo zadržati kupce in jih prepričati, da še naprej obiskujejo prodajne salone, potem ko je Trumpova administracija zvišala carine, poroča Bloomberg.
“Ne vemo, kako bo to regulativno ali carinsko okolje videti niti naslednji teden,” je dejal Kjell Gruner, glavni izvršni direktor Volkswagna za Severno Ameriko, v intervjuju na mednarodnem avtomobilskem sejmu v New Yorku. “Želimo vcepiti zaupanje našim potrošnikom in prodajalcem do konca maja.”
VW-jeva poteza je podobna odločitvam podjetij Hyundai Motor Co., Ford Motor Co. in Stellantis NV in je namenjena pomiritvi skrbi, da bo Trumpova 25-odstotna carina na uvožene avtomobile povzročila podražitve za več tisoč dolarjev. Novi avtomobili, katerih povprečna cena je skoraj 50.000 dolarjev, so že zdaj nedosegljivi za številne Američane, ki se spopadajo z visokimi obrestnimi merami.
Odločitev je v nasprotju s prejšnjim poročilom, v katerem je bilo navedeno, da VW načrtuje dodajanje uvozne takse cenam vozil. VW je prodajalcem poslal obvestilo, v katerem je zahteval informacije o tem, kako naj ravnajo pri komuniciranju glede morebitnih podražitev in stroškov carin, kar je bilo napačno razumljeno kot dokončen načrt, je pojasnil Gruner.
Glavna znamka nemškega proizvajalca bi lahko po maju porazdelila nove stroške med dobavitelje, prodajalce in potrošnike, če bodo carine ostale v veljavi, je še dejal. Vsako morebitno zvišanje cen od junija naprej bo temeljilo na natančni analizi VW-jeve dobavne verige in stroškov carin v primerjavi s konkurenco, je dodal.
Preberite več:
Gruner je bil v New Yorku, da bi predstavil novo različico najbolje prodajanega modela Tiguan. Športni terenec, ki ga proizvajajo v VW-jevi tovarni v mestu Puebla v Mehiki, se zdaj sooča s 27,5-odstotno dajatvijo v skladu s predsednikovo carino na uvoz avtomobilov, ki je začela veljati 3. aprila. To je ogromen skok v primerjavi s prejšnjim 2,5 odstotka carine, določene po trgovinskem sporazumu USMCA, ki ga je Trump izpogajal z Mehiko in Kanado v svojem prvem mandatu.