Prodaja Volkswagnovih (VW) baterijskih električnih avtomobilov se je v prvem četrtletju letošnjega leta v Evropi več kot podvojila, vendar je na Kitajskem občutno padla, je sporočilo podjetje.
Povpraševanje v Evropski uniji se po letih počasne rasti očitno pospešuje, medtem ko je kitajski trg še naprej izpostavljen močni konkurenci in je tamkajšnja letna prodaja VW-jevih vozil padla za 7,1 odstotka. Na trgu avtomobilov z notranjim izgorevanjem ima VW na Kitajskem nekaj manj kot četrtinski tržni delež.
Tudi Mercedes-Benz in Porsche so poročali o padcu prodaje na Kitajskem.
VW upa, da bi se tamkajšnje razmere lahko izboljšale, ko se bo v prihodnjih mesecih razvila prodaja novih modelov ID.3 in ID.4X.
Na sejmu v Šanghaju, ki bo potekal ta mesec, bodo predstavljeni tudi električni modeli za leto 2026.
V zahodni Evropi so se naročila za VW-jeva vozila, tako električna kot druga, povečala za 29 odstotkov v primerjavi s prvim četrtletjem lanskega leta.
Preberite več:
V ZDA pa je prodaja narasla za 6,2 odstotka, kar bi lahko bil odraz povečane kupne aktivnosti pred uvedbo 25-odstotnih carin na uvoz avtomobilov.
Približno dve tretjini Volkswagnovih znamk se proizvajata v Mehiki, vsi avtomobili znamk Porsche, Audi in Lamborghini pa se v ZDA uvažajo iz Evrope, zaradi česar so močno izpostavljeni trenutni trgovinski vojni.