Adidas z 82-odstotno rastjo dobička presegel pričakovanja trga

Adidas logo
Dvoštevilčna rast dokazuje moč blagovne znamke. Foto: Unsplash

Nemški proizvajalec športnih oblačil Adidas je v preliminarnih rezultatih za prvo četrtletje poročal o povečanju operativnega dobička za 82 odstotkov oziroma na 610 milijonov evrov (692 milijonov ameriških dolarjev). S tem je presegel lastno soglasno napoved v višini 546 milijonov evrov.

“Dvoštevilčna rast na vseh trgih in prodajnih kanalih v današnjem nestabilnem okolju dokazuje moč naše blagovne znamke in poudarja odlično delo naših zaposlenih,” je v izjavi dejal glavni izvršni direktor Bjørn Gulden, poroča SEEbiz.

Četrtletni prihodki so narasli na 6,2 milijarde evrov, potem ko so leto prej znašali 5,5 milijarde evrov.

Če izključimo lansko prodajo izdelkov Yeezy, se je Adidasov rezultat prihodkov (nevtralen glede na valutne spremembe) v prvem četrtletju povečal za 17 odstotkov, in sicer zaradi dvoštevilčne rasti na vseh trgih in po vseh prodajnih kanalih.

Zaradi končane prodaje preostalih izdelkov iz ukinjenega partnerstva s kontroverznim raperjem Kanyejem Westom konec lanskega leta, rezultati družbe za prvo četrtletje 2025 ne vključujejo prispevka nekoč donosnega sodelovanja. Adidas bo končne finančne rezultate za četrtletje objavil 29. aprila 2025.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji