Podjetje Netflix za naročnike preizkuša novo tehnologijo iskanja, ki uporablja umetno inteligenco (UI), da bi jim pomagali najti televizijske oddaje in filme ter na ta način razširili svojo uporabo tehnologije.
Iskalnik, ki ga poganja OpenAI, uporabnikom omogoča, da iščejo oddaje z natančnejšimi izrazi in na podlagi priporočil naročnikov, je sporočilo podjetje, poroča Bloomberg.
Nekateri uporabniki v Avstraliji in Novi Zelandiji že lahko uporabljajo to orodje, ki je na voljo samo na napravah z iOS. Preizkus naj bi se kmalu razširil tudi na več trgov, vključno z ZDA, so sporočili iz Netflixa.
Iskanje, ki temelji na umetni inteligenci, bo uporabnikom omogočilo, da postavljajo vprašanja, ki presegajo zgolj žanre ali imena igralcev – kot alternativa trenutnim orodjem storitve. Netflix že dolgo uporablja umetno inteligenco za določene namene, na primer za svoj priznani algoritem priporočil, ki predlaga naslove glede na uporabnikovo zgodovino gledanja.
Podjetje preizkuša načine, kako razširiti uporabo tehnologije, bodisi za notranje procese ali za snemanje filmov. Soupravni direktor Ted Sarandos je povedal, da bo umetna inteligenca pomagala izboljšati snemanje filmov, a da ne bo nadomestila ustvarjalnega osebja, kot so scenaristi in igralci.
Preberite več:
Vodstvo pa je vseeno občutljivo na morebitne kritike uporabe UI-tehnologije. Mnogi v Hollywoodu so zaskrbljeni, da bodo podjetja, kot je Netflix, uporabila umetno inteligenco za zmanjšanje števila delovnih mest in stroškov.