Vstop tehnoloških podjetij na kitajski avtomobilski trg bo dodatno zaostril konkurenco, so opozorili iz Volkswagna.
“To nam prav nič ne olajšuje življenja,” je v torek dejal član uprave VW za Kitajsko, Ralf Brandstätter.
VW je kljub temu v dobrem položaju za tekmovanje in pridobivanje tržnega deleža na Kitajskem, predvsem zahvaljujoč razvitim tehnologijam, poroča Hina.
Skupina Volkswagen je na avtomobilskem sejmu Auto Shanghai, ki se je začel v sredo, napovedala obsežno proizvodno ofenzivo.
Pred sejmom je skupina predstavila pet novih modelov avtomobilov, od katerih bi trije lahko kmalu prešli v serijsko proizvodnjo.
VW je kitajski javnosti med drugim predstavil model iz zelo konkurenčnega razreda kompaktnih vozil, ki naj bi se cenovno kosal z domačo konkurenco.
Preberite več:
Vozilo naj bi na Kitajskem stalo približno 17.000 evrov, pravi Brandstätter.
“V tej državi so cene problem. Vozila konkurence so opremljena s tehnologijo, a njihove cene niso realne. Če bi hoteli dobiti pravo sliko, bi morali avtomobili v resnici stati dvakrat več,” je dodal vodja znamke VW, Stefan Mecha.