Nizozemski proizvajalec piva Heineken je v preliminarnem poročilu sporočil občutno nižje prihodke v prvem četrtletju, saj je zmanjšan obseg prodaje prevladal nad višjimi cenami.
V obdobju od januarja do marca so prihodki znašali 7,78 milijarde evrov, kar je 4,9 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, kaže poslovno poročilo.
Obseg prodaje se je organsko zmanjšal za 2,1 odstotka, s slabšimi rezultati v Evropi in obeh Amerikah ter skromno rastjo v azijsko-pacifiški regiji, Afriki in na Bližnjem vzhodu.
Največji padec prodaje je bil v Evropi, kjer se je zmanjšala za 4,7 odstotka. V azijsko-pacifiški regiji se je medtem povečala za 2,3 odstotka. Cenovna kombinacija kaže na povečanje za 4,1 odstotka v primerjavi s prvim četrtletjem prejšnjega leta.
Uprava je potrdila, da v letošnjem letu pričakuje organsko rast poslovnega dobička v razponu od štiri do osem odstotkov, poroča Hina.
Preberite več:
“Na podlagi naše trenutne ocene tveganj in naše sposobnosti prilagajanja Heineken potrjuje ključne finančne kazalce iz naših usmeritev za leto 2025, skupaj s pričakovanjem organske rasti poslovnega dobička v razponu od štiri do osem odstotkov v letošnjem letu,” piše v poročilu.