Visoke cene električnih vozil odvračajo nemške potrošnike

ev charging station
Rezultati najnovejše raziskave inštituta YouGov. Foto: Pixabay

Visoke cene so glavni razlog, da nemški potrošniki oklevajo pri prehodu na električna vozila, kaže najnovejša študija, ki jo je naročila DPA. Študija, ki jo je izvedel raziskovalni inštitut YouGov, je pokazala, da je 47 odstotkov anketirancev kot glavno oviro pri nakupu električnega vozila navedlo previsoke stroške.

Drugi ključni dejavniki vključujejo omejen doseg baterijskih vozil, kar predstavlja težavo za 42 odstotkov vprašanih, ter pomanjkanje polnilnih postaj, kar skrbi približno 40 odstotkov sodelujočih v anketi. Okoli 30 odstotkov anketirancev odvračajo visoke cene električne energije, medtem ko jih je 24 odstotkov izrazilo skrb, da tehnologija še ni popolnoma razvita, poroča Seebiz.

Prodaja električnih vozil v Nemčiji je lani po izteku vladnih subvencij upadla za 27 odstotkov. Kot je pokazala raziskava, kupci niso pripravljeni porabiti velikih vsot denarja za prehod na modele z električnim pogonom.

Le 12 odstotkov vprašanih je izjavilo, da bi bili pripravljeni plačati več kot 30.000 evrov za električno vozilo. Kljub vse večji konkurenci s Kitajske pa poceni električna vozila v Nemčiji še vedno ostajajo redkost, pri čemer avtomobilski klub ADAC navaja le šest modelov na baterijski pogon, ki so na voljo za manj kot 30.000 evrov.

Največji evropski proizvajalec avtomobilov Volkswagen načrtuje proizvodnjo modela električnega vozila s ceno okoli 20.000 evrov. Anketiranci v raziskavi YouGov so jasno pokazali naklonjenost nemškim in evropskim proizvajalcem, vendar niso izrazili pripravljenosti zanje plačati visoke cene.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Popularno

Novi broj magazina „Lider.si” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentarji